کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مجلس رئیس‌­جمهور: سند تحول دولت آماده شده است

9 آذر 1400 ساعت 0:00

حسینی می‌گوید سند تحول دولت اقدام مهمی است و کار کارشناسی دقیق و عمیقی روی آن انجام شده و پژوهشگاه‌های مختلف نظر داده‌اند، این سند به زودی رونمایی خواهد شد.


به گزارش بلاغ؛ سیدمحمد حسینی، معاون مجلس رئیس‌جمهور در گردهمایی معاونان مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها با تبریک روز مجلس و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس اظهار کرد: دولت و مجلس در بسیاری از امور تفاهم و تعامل خوبی دارند، برای نمونه در رای اعتماد بالای نمایندگان به وزرا شاهد این همکاری و همیاری بودیم، در ضمن مقرر شد که روز چهارشنبه ۱۰ آذر که روز مجلس و سالگرد شهید مدرس است اولین جلسه مشترک هیئت دولت و مجلس برگزار شود.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدرس افزود: شهید مدرس انسانی عالم و مبارز بود. الگوی امام در مبارزات سیاسی، شهید مدرس بود امام بارها کمالات شهید مدرس از جمله شجاعت و پارسایی وی را تحسین کرد و تعبیر «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما است» را امام به نقل از شهید مدرس بیان می‌کرد.
وی همچنین گفت: در اطلاع‌رسانی عملکرد دولت یک مقدار کم‌کاری شده و باید این کم‌کاری را جبران کنیم. با انتخاب سخنگوی دولت و آغاز به کار شورای اطلاع‌رسانی امیدواریم در این زمینه شاهد اقدامات مناسب‌تری باشیم. معاون رئیس‌جمهور با اشاره به جلسات نمایندگان با رئیس‌جمهور اظهار داشت: در جلسه اخیر که سه ساعت طول کشید 32 نماینده صحبت کردند و آقای رئیس جمهور با حوصله به نقطه نظرات و مطالبات نمایندگان ملت توجه کردند.
حسینی در پایان گفت: سند تحول دولت آماده شده و بزودی رونمایی خواهد شد. این سند اقدام مهمی است و  کار کارشناسی دقیق و عمیقی انجام شده و پژوهشگاه‌های مختلف نظر داده‌اند. این سند از پشتوانه علمی و تجربی قوی برخوردار است و اهداف بیانیه گام دوم در آن لحاظ شده است و همه باید کمک کنند تا بتوان اهداف  سند تحول را محقق کرد.


کد مطلب: 457311

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457311/معاون-مجلس-رئیس-جمهور-سند-تحول-دولت-آماده-شده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com