تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳
کد مطلب : ۴۵۷۳۰۳
استاندار مازندران تحول در زیرساخت‌های تولید و انرژی استان باید ایجاد شود و این امر در الویت کاری ما است؛ گفت: با استفاده از ظرفیت جوانان در سازمان‌ها و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه آن‌ها می‌توان طوفان فکری برپا کرد.
۰
plusresetminus
زیرساخت‌های تولید و انرژی مازندران نیازمند تحول است/ لزوم تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان‌ها
به گزارش بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مازندران با بیان اینکه در زیرساخت‌های تولید، نیازمند تحول هستیم، اظهار کرد: تحول در زیرساخت‌های تولید و انرژی استان، اولویت کاری ما در مدیریت استان است.
 
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تامل، همفکری و همدلی، تمهیداتی اتخاذ کنند تا در مقاطع بروز بحران‌ها و حوادث طبیعی، کمترین لطمه به مردم وارد شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیریت بحران در دنیا متحول شده است، خاطرنشان کرد: در مدیریت بحران باید به سمت طرح‌های نو و مدیریت متحول حرکت کنیم و روش‌های نوین را در مدیریت بحران بکار ببندیم.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که خیلی غفلت شده، مدیریت افکار عمومی است، ادامه داد: در علم مدیریت در جهان امروز، مدیریت افکار عمومی مقدم بر اقدام و عمل است.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه امروزه هیچ مساله‌ای از چشم و منظر افکار عمومی پنهان نیست و تکنولوژی‌های ارتباط جمعی، فاصله بین اخبار و اطلاعات و مردم را از میان برداشته‌اند، بیان کرد: تصمیمات مدیران در حصار دستگاه مربوطه پنهان نخواهد ماند و مردم بر مجموعه آنچه که می‌گذرد، ناظر هستند.

وی تشکیل هیات اندیشه ورز در سازمان‌ها را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت جوانان در سازمان‌ها و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه آن‌ها می‌توان طوفان فکری برپا کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین عنصر تعیین‌کننده و موثر در مدیریت تقاضا در بخش خانگی و تجاری، فرهنگ سازی است، گفت: آگاهی بخشی در راستای مصرف بهینه انرژی یک راهبرد ضروری است.

مقام عالی دولت در مازندران تاکید کرد: رسانه ملی و رسانه‌های استان در اشاعه فرهنگ الگوی مصرف در جامعه نقش آفرینی کنند.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه در دوران کرونا، جمعیت سیار به استان تحمیل شده است؛ گفت: مازندران باید در مراکز ملی با جمعیت سیار دیده شود و سهم استان از انرژی با این ملاحظه مهم تعیین گردد.

وی با بیان اینکه هرسال قبل ازشروع فصل سرد، پیش بینی های لازم برای سوخت اعمال می‌شود، متذکر شد: بخشداران، ذخیره مورد نیاز انرژی را تامین کنند تا در هنگام وقوع بحران به مردم شوک وارد نشود.

استاندار مازندران، یادآور شد: در دوایر دولتی و نهادها، مصرف گاز و مدیریت بهینه انرژی باید بطور جدی در برنامه باشد.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴