تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۵۷۲۸۷
مدیر امور توزیع برق نکا تفاهم با شورا و شهرداری نکا را به ازای اضافه بنای موجود در ساختمان برق خواند و گفت: بنابر تعهد حدود 600 میلیونی، اداره برق نکا متعهد به رسیدگی به امور روشنایی سطح شهر از جمله جابه‌جایی تیر برق و تعویض لامپ شده است.
۰
plusresetminus
تفاهم اداره برق و شهرداری نکا در رسیدگی به روشنایی سطح شهر
حسن‌ قاری‌زاده در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: اداره برق نکا طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شهرداری بسته است، متعهد به جابه‌جایی تیر برق و تعویض لامپ بوده که این تفاهم‌نامه هم در شورای اسلامی شهر و هم در اداره برق استان به تصویب رسید.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده در راستای این تفاهم‌نامه می‌توان به اتمام کار روشنایی منطقه مسکونی شهید سلیمانی(مسکن مهر) اشاره کرد همچنین منطقه صیاد شیرازی و قالیشویی در حال اتمام بوده و بقیه مناطق در دستور کار قرار دارد.

مدیر برق نکا تصریح کرد: اداره برق نکا متعهد شد که به ازای اضافه بنای موجود در ساختمان برق، مسائل مربوط به روشنایی سطح شهر را انجام دهد و مبلغ درج شده در تفاهم‌نامه حدود ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

قاری‌زاده در پایان گفت: با توجه به این که در سال گذشته دو مورد برف سنگین در روستاهای پی‌رجه داشتیم، مانوری در راستای تعمیرات و اصلاح درختان واقع در حریم شبکه برق در راستای جلوگیری از خاموشی در فصل سرما در این روستاها و بقیه مناطق در دستور کار خود داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما