اولتیماتوم 15 روزه استاندار مازندران به مسئولان شهری؛

شهرداران و مدیران بی‌توجه به پاکسازی را عزل می‌کنم

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۵۷۲۷۱
استاندار مازندران با بیان اینکه پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌ها در شهرها و جاده‌های بین شهری مستلزم ایجاد یک نهضت و عزم همگانی است، گفت: اگر تا 15 روز آینده در شهرها و جاده‌ها، زباله‌ای مشاهد شود، شهردار یا مسئول مربوطه را بدون تعارف عزل می‌کنم.
۰
plusresetminus
شهرداران و مدیران بی‌توجه به پاکسازی را عزل می‌کنم
به گزارش بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت با بیان اینکه فروش املاک مازاد یک سیاست‌گذاری کلان و ملی و یک قانون مصرح و تاکید شده است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از این فرصت استفاده کنند و با اقدام به‌موقع و با هماهنگی فروش املاک مازاد، اعتبار حاصله از این مولدسازی را به استان بازگردانند.

وی تهیه بانک جامع استانی از املاک دستگاه‌های اجرایی برای تصمیم‌سازی را مهم دانست و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف به خوداظهاری و معرفی املاک خود به این سامانه هستند.

استاندار مازندران عدم شناسایی و معرفی املاک را کار بیهوده‌ای دانست و خاطرنشان کرد: نباید با تسامح و عدم اجرای قوانین، تصمیمات استانی را به مراکز ملی واگذار کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه اجاره بلند مدت املاک مازاد باید با یک سیستم نظارتی دقیق صورت گیرد، ادامه داد: اصل بر فروش این املاک است مگر در موارد خاص، چرا که با اجرای این طرح اصل چابک سازی دولت انجام می‌شود و خصوصی سازی تحقق می‌یابد.

استاندار مازندران با اشاره به این که مردم باید از واگذاری ها مطلع باشند، تاکید کرد: با اطلاع رسانی دقیق و به موقع از روند فروش و استفاده از اعتبار حاصل از آن شفاف سازی ایجاد کنید.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه می خواهیم بیشترین سهم را در این طرح ملی بدست آوریم، گفت: همه ی دستگاه های اجرایی باید با جدیت این طرح را دنبال کنند تا نتایج آن منجر به توسعه استان شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه مازندران باید اولین استان در اجرای مدیریت دیجیتال باشد، تاکید کرد: ضرورت دارد جهت بالابردن بهره‌وری سیستم اداری و ارائه خدمات بهینه به مردم، مدیریت استان باید از حالت سنتی خارج و به فناوری‌های نوین و دیجیتالی مجهز شود.

وی بیان کرد: یکی از اهدافی که برای توسعه استان دنبال می‌کنیم متمرکز کردن سیستم اداری است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در دیدار با رئیس جمهور، موضوع املاک و مجتمع وزارتخانه‌ها در این استان را طرح کرده‌ایم، گفت: در نشست استانداران و نمایندگان استان‌های شمالی با آیت‌الله رئیسی درخواست شد که با توجه به توانمندی‌هایی که در استان وجود دارد، مدیریت این املاک به استان واگذار شود.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: پیشنهاد دادیم با توجه به محرومیت‌هایی که در استان داریم، 25 درصد از فروش این املاک در اختیار استان قرار گیرد که مجموعا مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

حسینی‌پور با بیان اینکه یک ماه فرصت تکمیل بانک جامع اطلاعاتی در استان است، تاکید کرد: اگر دستگاهی املاک مازاد خود را اعلام ننماید ما به صورت مستقل اداره املاک را به عهده می‌گیریم و آن دستگاه هیچ سهمی از فروش آن نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌ها در شهرها و جاده‌های بین شهری مستلزم ایجاد یک نهضت و عزم همگانی است، بیان کرد: مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای استان به گونه‌ای باید باشد که هیچ فرد بومی و غیر بومی زباله را در طبیعت رها نکند.

استاندار مازندران در پایان گفت: اگر تا 15 روز آینده در شهرها و جاده‌ها، زباله‌ای مشاهد شود، شهردار یا مسئول مربوطه را بدون تعارف عزل می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
باسلام ادب آقای استاندارحسینی پورانشاالله هرچه زودترعزل شهرداران اقدام بفرماییدباتشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی نام
بسکن به شهرداری ها نفوذ کردی دیدی چه بلبشور بازاری هست هر کسی شورا میشود به فکر محله خود برای رای بعدی است خیابانهای شهر بوی گثافت و دروغ را میده لف کن یک سری به شهرداری ها بزن به صورت ناشناس از بدو ورود باید خرج کنی تا خروج حالا برو بکرد به دنبال صاخب بچه
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
با سلام و احترام به استاندار تا انجایی که ما می دانیم استاندار در نصب و عزل شهرداران نقشی ندارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
Kami
بهترین راه برای اینکه مدیران ما تکانی به خودبدهندهمین است تنببه درکشور ما بهترجواب میدهداین همه اختلاس و دزدی درمازندران بخصوص ازسوی شهرداران نبودنظارت جدی بود که امروزکاسه چه کنم چه کنم بدست گرفته ایم وحتی یک توریست راهش رابه سوی مازندران کج نمیکندخاکش بسرکنبم که ازماست که برماست نمایندگان لابی گر که فقط به فکر جابجایی دوستان وجیب خالی خودشان است تریبون مجلس برای نوحه سرایی واجرای زنده موسبقی نیست شعارهای شما درزیر پتو مخفی نماندآنگونه که درتبلیغات دستان مردم را میفشردیدامروزچراتافته جدابافته شدیدچشمان مارا خواب ابدی گرفته است بیدارشویم که روز برای خواب نیست .
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساروی
حاشیه مرکز استان محروم از خدمات شهرداری و گند کشیده شده
علفهای هرز
زباله
نخاله ساختمانی
کارانتخاباتی برای۱۴۰۲ در برنامه دارن
متاسف برای مدیران شهری
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴