تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۵۷۲۶۷
شبکه سعودی ایران اینترنشنال در اقدامی مغرضانه اظهارات آیت الله رییسی در اجلاس سران سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) را تحریف کرد.
۰
plusresetminus
تحریف آشکار سخنرانی رییس جمهوری در اجلاس اکو توسط رسانه سعودی
به گزارش بلاغ، آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر یکشنبه در جریان اجلاس اکو درباره موضوعات مختلف منطقه‌ای و جهانی سخنرانی کرد. در این میان برخی رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند با تحریف بخش خاصی از سخنرانی رییس جمهوری، پازل چند هفته گذشته التهاب آفرینی در کشور را تکمیل کنند.
 
شبکه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی به صورت کاملا مغرضانه اقدام به تحریف بخشی از سخنان رییس جمهوری پیرامون انتقال انرژی و آب میان کشورهای همکار در سازمان اکو کرد.
 
رییس جمهوری در سخنرانی خود تاکید کرد که "جمهوری اسلامی ایران علاوه بر جدیت در همکاری در این حوزه‌ها، آماده است برنامه‌های آموزشی حوزه نفت و گاز برای کشورهای عضو اکو را توسعه دهد و همچنین علاقمند هستیم پروژه‌های انتقال آب به کشورهای متقاضی از جمله جمهوری اسلامی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد."
 
اما این شبکه وابسته به دولت سعودی در تحریفی آشکار و با هدف تلاش برای تاثیرگذاری بر التهابات آبی چند روزگذشته در برخی نقاط کشور، با تحریف سخنان آیت الله رئیسی از قول وی نوشت که "ایران آماده صادرات آب به کشورهای عضو اکو است!"
 
این در حالی است که رییس جمهوری صراحتا تاکید کرد که ایران به عنوان متقاضی انتقال آب و انرژی درخواست همکاری کشورهای عضو را در این زمینه دارد.
 
شبکه‌های ضدانقلاب طی روزهای گذشته با تحریف رویدادهای رخ داده در برخی شهرهای ایران، طی روزهای گذشته تمام تلاش خود را برای موج سواری و سواستفاده از مطالبات به حق کشاورزان این مناطق، به کار گرفته اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما