معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

شهدای دانش‌آموز قهرمانان واقعی کشور هستند

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۲۶۳
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه جنگ ما را دانش‌آموزان و جوانان مدیریت می‌کردند، گفت: شهدای دانش‌آموز قهرمانان واقعی کشور بوده و امروز نیز در حوزه پرورشی و فرهنگی لشکریان ما آن‌ها هستند.
۰
plusresetminus
شهدای دانش‌آموز قهرمانان واقعی کشور هستند
به گزارش بلاغ؛ محمد شعبانی در آیین تجلیل از نخبگان حوزه پرورشی و فرهنگی محمودآباد اظهار کرد: آموزش و پرورش محمودآباد سهم خوبی را در استان کسب کرده و دانش‌آموزان آن خوش درخشیده و خود را نشان دادند.
 
وی با اشاره به الگوگیری غلط نوجوانان از شخصیت‌های کارتونی و خیالی افزود: ما قدر شخصیت‌ها و الگوهای ناب خود را ندانستیم. 
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ما باید در آموزش و پرورش به دنبال انسان‌های موثر باشیم، گفت: تمام هم و غم ما نباید این باشد که فقط به درس و کتاب بپردازیم ما باید در زندگی انسانی موثر باشیم و آموزش و پرورش هم اگر‌ می‌خواهد موفق شود باید روی دانش آموزان تمرکز کند. 
 
قرارگاه همدلی و کمک مومنانه تشکیل شد

محمدرضا اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد نیز در این آیین،‌‌ مهم‌ترین فعالیت های حوزه پرورشی، فرهنگی و هنری این شهرستان را، استعدادیابی دانش آموزان در حوزه‌های پرورشی، تربیت حافظان قرآنی، همکاری در طرح‌های مجازی استانی از جمله تربیت حکیمانه و تشکیل قرارگاه همدلی و کمک مومنانه عنوان کرد و افزود: در جمع آوری کمک به عتبات و عالیات جزو شهرهای برتر استان بودیم و همچنین در سال گذشته در بخش دانش‌آموزی مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری ۵۹ رتبه داشتیم. 
 
وی با بیان اینکه در فعالیت بهداشت روان و هفته مشاغل نیز جزو شهرهای درجه عالی بودیم، تصریح کرد: این شهرستان از مربیان خوب و کاربلدی برخوردار است که بازوان ما در امور تربیتی هستند. 
 
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد خواستار حمایت بیشتر در جذب اعتبارات و کمک‌های مالی شد و گفت: پروژه نیمه کاره دارالقرآن با همه تلاش‌ها به یک عزم ملی نیاز دارد و در حوزه تشکل‌های دانش‌آموزی نیز همکاری بیشتری را از سوی اداره کل خواستاریم. 
 
اسدی جایگاه مربیان پرورشی و تربیتی را حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: روح و سرشت دانش‌آموزان در رفتار های فردی و اجتماعی برگرفته از تعليمات مربیان پرورشی است.
 
به گزارش بلاغ؛ این آیین که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ۱۲۸ نخبه پرورشی و فرهنگی محمودآباد تجلیل شدند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷