مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران اعلام کرد

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۵۷۲۶۰
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: بیش از۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان پرداخت شده است.
۰
plusresetminus
پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان
به گزارش بلاغ؛ ناصر اسکندری با اشاره به اهمیت پرداخت وام‌های قرض الحسنه به مددجویان اظهار کرد: ۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به ۴ هزار و  ۱۰۰  نفر از  مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان از ابتدای  سال تاکنون پرداخت شد.

وی با بیان اینکه  وام‌ها در بخش‌های اشتغال و مسکن، درمان، فرهنگی و تسهیلات حمایتی پرداخت شد، افزود: این تسهیلات با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود.

 مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت:  ۳ هزار و ۷۰۰  نفر از نیازمندان نیز  در نوبت، دریافت وام قرض‌الحسنه قرار دارند.

اسکندری با اشاره به اینکه محوریت فعالیت‌های این صندوق قرض‌الحسنه در حوزه توانمندسازی است، خاطرنشان کرد: بیشتر  وام‌هایی که پرداخت می‌شود در حوزه اشتغال و حمایتی است.
 
وی تصریح کرد: وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام‌های بیش از این مبلغ تنها ۳ درصد کارمزد برای یک مرحله دارد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران افزود: این صندوق متصل به شبکه شتاب است و خیران می‌توانند در این صندوق سپرده‌گذاری کرده و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نیازمندان را  برای دریافت وام قرض‌الحسنه معرفی کنند.
 
اسکندری یادآور شد: این صندوق دارای دو نوع حساب قرض‌الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه همه سرمایه‌گذاری‌ها در این  صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان است، گفت: در حساب وجوه اداره شده با سپرده‌گذاری خیران در این حساب می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد که از ابتدای امسال تاکنون خیران بیش از یک و نیم میلیارد تومان در این حساب سرمایه‌گذاری کردند و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴