تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۵۷۲۵۲
مسئول ورزش بسیج کارگری مازندران گفت: در گام اول ۸ کمیته تشکیل دادیم و تصمیم بر این گرفته شد که نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری استان در ۴ رشته تیراندازی، بومی محلی، فوتسال و تنیس روی میز به مناسبت هفته بسیج برگزار شود.
۰
plusresetminus
برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری مازندران
به گزارش بلاغ؛ فرزاد فعلی مسئول شورای ورزش و سلامت بسیج کارگری استان در خصوص مسابقات انجام شده اظهار کرد: ورزش یکی از راه هایی است که می توان روحیه نشاط شادابی و امید بخشی را به جامعه تزریق کرد وبا ورزش میتوان ناتوانی جسمی، ضعف و آسیب بدنی را از بین برد به همین منظور هم به همت سید جواد حسینیان مسئول بسیج کارگری استان برای افزایش روحیه در بین کارگران، بالا بردن انگیزه نیروی کار، ترویج اخلاق مداری، گذشت شادابی و نشاط روحی برای کارگران که قشر زحمتکش جامعه میباشند شورایی با نام شورای ورزش و سلامت بسیج کارگری استان تشکیل شد که مسولیت آن با بنده حقیر بود.

وی افزود: در گام اول ۸ کمیته تشکیل دادیم و تصمیم بر این گرفته شد که نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری استان در ۴ رشته تیراندازی، بومی محلی، فوتسال و تنیس روی میز به مناسبت هفته بسیج برگزار شود و در نهایت به همت مسؤلان کمیته شورای سلامت بسیج کارگری استان و مسؤلان حوزه های بسیج کارگری شهرستان های نکا، قائمشهر، ساری و بابل این مسابقات برگزار شد.

مسئول ورزش بسیج کارگری مازندران تصریح کرد: در رشته فوتسال که به میزبانی قائمشهر برگزارشد ۱۵ تیم حضور داشتند و در نهایت تیم‌های ساری ،بابل و نور به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.در تیراندازی که با حضور ۲۰ تیر انداز به میزبانی نکا برگزار‌شد آقایان مهدی نوری تیرتاشی با امتیاز ۱۴۶ از گلوگاه، عبدالله عبدالله زاده با امتیاز ۱۲۰ از بهشهر و مهدی مجریان با امتیاز ۱۱۹ از نکا عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فعلی گفت: در رشته بازی های بومی محلی که به میزبانی ساری برگزار شد ۲۵ ورزشکار از سراسر استان حضور داشتند و در سه رشته دال پلان ، لیلی سرعت و هفت سنگ مهارتی به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.و در رشته تنیس روی میز که به میزبانی بابل برگزار شد . آقایان محمد هادی هادی پور از بابل به مقام نخست دست یافت و عباس شیرزاد از سیمرغ نایب قهرمان شد و منصور رمضان نژاد از بابلسر وحمید صمدی از بابل مشترک سوم شدند.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴