تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۵۷۲۵۰
مدیر آب و فاضلاب نکا گفت: بهترین منبع هدف‌گذاری برای تامین آب شرب منطقه سد گلورد است چراکه هر روزه منابع آبی رو به افول است و مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر باید به این مسئله رسیدگی کنند.
۰
plusresetminus
تعویض بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه‌های فرسوده آب در نکا
الیاس صحراگرد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ با بیان اینکه تعویض بیش از 14 کیلومتر شبکه‌های فرسوده آب در شهر و روستاهای این شهرستان اظهار کرد: در سال جاری به‌دلیل بارش کم جوی و برداشت بی‌رویه کشاورزی با کمبود آب مواجه شدیم که خروجی از هر ۹ حلقه چاه موجود در سطح شهر به‌میزان پنج تا ۱۰ لیتر حجم آب کم شده است.

وی افزود: در برخی از مناطق پایین‌دست چاه‌ها لب‌شور شدند و به سبب همین امر حفر چاه مقدور نیست و باید از چاه‌های بالادست کمک گرفته شود تا آب شرب مناطق پایین‌دست تامین شود.

مدیر امور آبفایی نکا تصریح کرد: در بخش ذخیره‌سازی آب ما با کمبود مخزن آب مواجه هستیم و به 5 هزار متر مکعب حجم منبع نیازمند بوده که پیگیر رفع این معضل در سطح شهرستان خواهیم بود تا با مشکلی در این زمینه روبرو نشویم.

صحراگرد خاطرنشان کرد: در دو هفته اخیر بهسازی دو چاه را در دستور کار خود داشتیم که تعویض موتور چاه شماره هشت و نصب پمپ چاه شماره پنج را کامل و آمده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال گذشته و جاری در مجموع بیش از ۱۴ کیلومتر در سطح شهر و روستا تعویض شبکه‌های فرسوده آب را انجام دادیم.

مدیر آبفای نکا در پایان گفت: بهترین منبع هدف‌گذاری برای تامین آب شرب منطقه، سد گلورد است، زیرا هر روزه منابع آبی رو به افول است که مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر باید به این مسئله رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴