تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۵۷۲۲۶
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران با اشاره به رسالت و ماموریت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مبنی بر برگزاری رویدادهای استارت‌آپی در حوزه‌های مختلف و به‌منظور نیل به اهداف زیست‌بوم نوآوری از برنامه‌ریزی این مرکز برای برگزاری استارت‌آپ با توجه به مشکلات زیست محیطی استان و چالش‌های موجود محیط زیست خبر داد.
۰
plusresetminus
رویداد استارت‌آپی با هدف حل بحران محیط‌زیست برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ؛ دکتر ناصر کردانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: به‌‌منظور بررسی چالش‌های محیط‌زیستی در مازندران جلسه هم‌اندیشی پیرامون تعیین موضوع استارت‌آپ با حضور سازمان‌های ذی‌ربط در این بخش نظیر شهرداری‌های منطقه، محیط زیست استان، جهاد کشاورزی مازندران، اداره‌کل شیلات و سایر دستگاه‌های مربوط برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه هر یک از نمایندگان سازمان‌های مذکور با بیان مسائل و مشکلات زیست محیطی، خواستار حل آن از طریق تعاملات علمی و پژوهشی و استفاده از ایده‌های تخصصی دانشگاهیان بوده‌اند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران گفت: نتیجه این نشست برگزاری رویداد استارت‌آپی در زمینه‌های مختلف از جمله حوزه پسماند از بین‌بردن سموم تاریخ مصرف گذشته کشاورزی، نابودی و کاهش حجم پسماندهای شهری، کشاورزی و ویژه بیمارستانی، صنعتی و کشاورزی، بازیافت نخاله‌های ساختمانی، تصفیه شیرآبه، ضایعات ذغال سنگ البرز مرکزی، طراحی و ساخت ریجکت‌سوز و فیلتر دستگاه‌های زباله سوز، حوزه فاضلاب و پسآب خانگی شناسایی فاضلاب خانگی در آب‌های سطحی و زیرسطحی، طراحی و ساخت تصفیه‌خانه خانگی عنوان کرد.

کردانی در پایان گفت: روش‌های ارتقای سواد زیست محیطی به‌ویژه در خصوص زباله و پرندگان مهاجر نیز از جمله موضوعات مهم در رویداد استارت‌آپی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴