تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۵۷۱۹۳
سردار سلیمانی گفت: تهدید بزرگ دشمن در دوران دفاع مقدس با حضور گروه های مردمی بسیج به فرصتی تاریخی تبدیل شد.
۰
plusresetminus
تهدیدات دشمن در دوران دفاع مقدس با حضور گروه های مردمی بسیج به فرصتی تاریخی تبدیل شد
به گزارش بلاغ،
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز جمعه ۵ آذر مصادف با روز بسیج مستضعفین که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد ضمن خیر مقدم و تبریک روز بسیج مستضعفین به نمازگزاران و بسیجیان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک ابر حادثه منشا تحولات بزرگی در صدر دنیا شد.
وی ادامه داد: فرصت برشماری آن تحولات وجود ندارد و همگی اشراف دارید بر تحولاتی که با استقرار نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح دنیا اتفاق افتاد.
سردار سلیمانی بیان کرد: در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و رهبری شجاعانه و خردمندانه و هوشمندانه‌ی معظم اله در انتظار یک تحول بزرگ هستیم و آن این است که ملتهای مسلمان با تکامل دولت اسلامی و تحول همه جنبه های مردم سالاری اسلامی و جامعه پردازی همانطوری که از الگوی نظامی ملت ایران در دوران دفاع مقدس نسخه‌ی فتح در جبهه مقاومت را تشکیل دادند از الگوی دولت سازی ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی نسخه خواهند گرفت و دولتهای مسلمان در کنار ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و این ابر تحول بزرگ یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی در مقابل چشمان ما رقم خواهد خورد.
وی افزود: در هفدهم ربیع الاول امسال رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند تمدن سازی در جهان اسلام زمانی اجرا خواهد شد که ملت های مسلمان در کنار هم قرار میگیرند.
سردار سلیمانی افزود: طبیعتا برای آنکه این ملتهای مسلمان در کنار هم قرار بگیرند مستلزم تحولاتی است که در این ملت ها اتفاق بیفتد و امام راحل عظیم الشان فرمودند قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: مولفه های این حرکت بزرگ در گام دوم با محوریت جوانان، امید به موفقیت و پیروزی، روحیه جهادی و تفکر بسیجی و جهش در پیشرفت با تکیه بر ظرفیتهای فراوان کشور عزیزمان و در دنیا اتحاد ملت ایران این مسیر آغاز شده است.
سردار سلیمانی ادامه داد: بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی با تحقق بسیج نوین گام دوم پیشقراول این حرکت بزرگ در امتداد تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب و به دنبال امام مسلمین و انشالله با عنوان پیشران ملت ایران در مرحله جدید تکامل مراحل پنجگانه انقلاب اسلامی، دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی نقش آفرینی خواهد کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در میدان‌های نبرد دفاع مقدس، حضور فرزندان داوطلب ایرانی نبرد عاشورایی را شکل داد و دشمن را در تجاوز خود ناکام گذاشت و توانست آن تجاوز سنگین را به گنجینه تمام ناشدنی برای انقلاب اسلامی تبدیل کند.
وی افزود: تهدید دشمن در دوران دفاع مقدس با حضور فرزندان ملت ایران و گروه های مردمی بسیج  به فرصتی تاریخی تبدیل شد و امروزه ملت‌های مسلمان از آن الگو گرفته‌اند.
سردار سلیمانی در پایان با تشکر از حضور بسیجیان در تمام عرصه ها گفت: بسیجیان در مقابله با کرونا به در محرومیت زدایی و خدمت به مردم عزیز در نهضت کمکهای مومنانه به میدان آمدند و آماده هستند در شرایط جدیدی که در کشور ما اتفاق افتاده خدمات خود را گسترش دهند.
انتهای پیام؛
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲