تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۵۷۱۸۷
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات برجامی گفت: آمریکا از برجام خارج و آن را یکطرفه نقض کرده است و با این حال برای ما شرط و شروط می‌گذارد و تحریم‌های جدید اعمال می‌کنند که نشانه وقاحت آن است و تصور می‌کنند مذاکرات پیش رو مانند گذشته خواهد بود.
۰
plusresetminus
مذاکرات پیش رو همانند گذشته نیست/زیربار ذلت نمی‌رویم
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد و هر چیزی که موجب شقاوت و بدبختی است را از خود دور کرد.

نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تحسین عملکرد ۴۲ساله این نهاد مردمی که حاصل تفکر و ایدئولوژی امام خمینی(ره) است، افزود: دین ائمه و امامان معصوم (علیهم السلام) تقوا، پاکی، پاکدستی،‌ درستکاری، زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است که خداوند متعال را شاکریم سیره عملی ائمه معصومین(ع) در بین بسیجیان ساری و جاری است.

وی برلزوم ترویج فرهنگ بسیجی در بین نسل جدید تاکید و اظهار امیدواری کرد رویش های جدید در بسیج ادامه دهنده راه نسل های گذشته باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به سالروز شهادت محسن فخری زاده، مجید شهریاری از شهدای هسته ای و سالروز شهادت مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، گفت: باید نمایندگی را برگزید که همانند شهید مدرس دارای شجاعت، استقامت و ایستادگی باشند.

محمدی لائینی ضمن یادآوری به مناسبت تقویمی سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی، افزود: این شهید والامقام در جنگل در مسیر حق برعلیه باطل و ظلم پهلوی و نوکران دست نشانده اجانب ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی به پیشینه دفاع مردم شهرستان آمل و سوادکوه در بحث مبارزه با منافقین کوردل در جنگل اشاره کرد و ادامه داد: در حاثه جنگل کمونیست‌ها علیه مردم مظلوم و نظام مقدس جمهوری ایران ایستادند و مردم به درستی و جانانه در برابر آنها قد علم کردند.

محمدی لائینی با اشاره به فصل برداشت مرکبات و نامناسب بودن قیمت‌ها اظهار کرد: باغداران گلایه دارند که محصولات باغی آماده عرضه شده و از نظر قیمت برای باغداران مقرون به صرفه نیست که باید گفت پایانه صادرات محصولات کشاورزی در چپک رود مازندران احداث شده که با وجود سرخانه های پیشرفته قابلیت انبارداری و هم فروش محصولات را دارد.

وی به باغداران توصیه کرد تا از چیدن زودهنگام میوه‌ها و رنگ آوری آن پرهیز کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات برجامی گفت: آمریکا از برجام خارج شده و یک طرفه نقض کرده شرط و شروط برای ما می گذارند تحریم های جدید هم وضع می کنند این وقیحانه است آمریکا باید بداند مذاکرات این دولت همانند هشت سال گذشته نیست.

نماینده ولی فقیه درمازندران به تیم مذاکره کننده توصیه کرد تحقیق و بررسی کنند که راه های حقوقی قضایی برای تغییر کسی که یک طرفه نقض برجام کند دیده شده یا نه اگر دیده شده از طریق مجامع بین المللی اقدام قضایی کنند اگر چنین بندی پیش بینی نشده و یک طرفه به نفع آمریکا نوشته شده این ظلم به ملت ایران اسلامی است.

وی با تاکید براینکه دیگر دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه و ضعیف گذشته است، اذعان کرد: امروز مذاکرات ما مذاکرات بسیجی است و در این مذاکرات پیش رو هرگز مسئولین ما زیر بار شرط و شروط ها تحریمی شما نخواهند رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲