تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۵۷۱۸۲
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها اذعان دارند که در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارند، صهیونیست‌ها همه تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام بکار گرفته اند، اما آن‌ها بوسیله امت اسلامی در محاصره هستند.
۰
plusresetminus
آمریکایی‌ها حرفی برای گفتن مقابل ایران ندارند/مسئولیت‌ها و مقام در خدمت مردم باشد
به گزارش بلاغ، سردار رمضان شریف در یادواره شهدای دابودشت آمل که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک این هفته، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مجالس شهدا و اهمیت آن، و نیز ثواب برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت: برگزاری کنگره و مجالس شهدا کمتر از فیض شهادت برای کسانی که زحمت برگزاری مراسمات را برعهده دارند، نیست.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا، محفلی برای جهاد تبیین است، افزود: این مجالس برای کسانی که دوران مبارزه با طاغوت و دفاع مقدس را دیدند شاید طبیعی باشد، اما جهاد تبیین برای ۵۰ میلیون جمعیت است که دوران طاغوت ندید نسل‌های جنگ ندیده‌ای که باید قدر استقلال کشور را بدانند.

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته حوادث بسیار متعدد و سنگینی بر کشور گذشته است، خاطرنشان کرد: یکی از آن‌ها جریان جنگ تحمیلی صدام علیه کشور و علیه انقلاب نوپا بود. امروز پس از سال‌ها از جنگ تحمیلی  تقریبا همه اذعان دارند که صدام بدون چراغ سبز آمریکایی ها، انگلیسی‌ها و اروپایی‌ها و در زمان خود اتحاد جماهیر شوروی نمی‌توانست یک همچنین جنگی را آغاز کند.

سردار شریف اضافه کرد: ان‌ها فکر میکردند انقلاب نوپا است، نیروی مسلح قوی ندارد. صدام هم فکر میکرد با پشتیبانی دو ابرقدرت امریکا و اتحاد جماهیر شوروی نیات پلید خود را درجدایی سازی بخشی از کشور پیاده کند و انقلاب را با یک چالش جدی مواجه کند.

سخنگوی سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه جنگ هشت ساله روی دیگر خود را نشان داد و با تدبیر و انفاس قدسی امام دفاع مقدس نام گرفت، خاطرنشان کرد:  رزمندگان بسیجی به ندای لبیک گفتند و تمام محاسابات دشمن را بهم ریختند. دشمنان شاید باور نمی‌کردند امام چنین جایگاهی نزد ملت داشته باشد و بتواند ملت را بسیج کند و یکپارچه در مقابل آن‌ها قرار دهد و نام دفاع مقدس را برای این میدان مبارزه و جهاد بگذارد.

سردار شریف با بیان این مطلب که امام با شخصیت الهی در قلب مردم ایران جای دارد، افزود: مردم اطاعت از امام را اطاعت از خدای متعال، رسول الله (س) و حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می‌دانستند و از تمام کشور رزمندگان  با دست خالی به سمت جبهه  گسیل شدند  و حماسه‌هایی افریدند که برای سال‌های متمادی کشور  و ملت را بیمه کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با  اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا زمان مناسبی برای یادآوری رشادت‌های رزمندگان بسیجی است، بیان کرد: باید به نسل جوان یادآوری کنیم که رزمندگان ما به برکت ایمان و تربیت اصیل خانوادگی و با انگیزه الهی در مقابل مجهزترین ارتش با حمایت‌های پیدا و پنهان مرتجعین منطقه، و با پیشرفته‌ترین سلاح حهای آمریکایی ها، فرانسوی‌ها و آلمانی ها، مقاومت کردند و نه تنها صدام نتوانست به نتیجه حداقلی برسد بلکه بستری برای حذف حزب بعث و صدام فراهم کردند.

سردار شریف با تصریح براینکه آمریکایی‌ها با تبلیغات دروغین وانمود میکنند که دلیل سرنگونی صدام آن‌ها هستند، اما درواقع دلیل سرنگونی صدام و حزب بعث، هشت سال دفاع مقدس، شیعیان عراق و مرجعیت عراق بود، گفت: صدام از جنگ با ایران هیچ دستاوردی نداشت و  آمریکایی‌ها وسعودی‌ها هم منافع خود را در خطر میدیدند.

سخنگوی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ملت ما آزمون بزرگی را به برکت هوشیار و  تدابیر حکیمانه امام و به برکت استقامت و پایمردی مردم پشت سرگذاشت و از ان سرافراز بیرون آمد، گفت:امروز ملت ایران دوران دفاع مقدس را بعنوان صحنه ایثار، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهادت یاد می‌کند در حالیکه اردوگاه مقابل حتی حاضر نیستند این ایام را بیاد بیاورند.

سردار شریف تاکید کرد: امروز مزار شهدای گمنام دروان دفاع مقدس زیارتگاه مردم است و خانواده شهدا چشم و چراغ ملتند و مورد احترامند وموجب عزت دین خدا و کشور هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران با تصریح اینکه همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم افزود: شهدا الگو‌های مجسم ایثار و از خودگذشتگی هستند. پدران و مادران شهدا به ندای امام لبیک گفتند و نگذاشتنددشمن شاد شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید همه تلاش خود را برای آرمان شهدا بکار بگیریم، و پرچم شهدا را برافراشته نگه داریم، ازفود: با وحدت کلمه و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در مقابل تهدید‌های آمریکا علیرغم همه مشکلات، دشمنان قسم خورده ملت را شکست میدهیم.

سخنگوی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج آمریکایی‌ها از افغانستان گفت: بعد از ۲۰ سال حضور آمریکا در افغانستان، آن‌ها با خفت و خواری و به صورت شبانه از افغانستان فرار کردند و امروزه همین سرنوشت در انتظار آن‌ها در منطقه غرب آسیا است.

سردار شریف ادامه داد:آمریکای‌ها هیچ دستاوردی جز ظلم و کشتار مردم منطقه نداشتند و ادعا کردند برای تامین امنیت رژیم جعلی اسرائیل وارد منطقه شدند، اما به برکت مقاومت منطقه، صهیونیستم‌ها امروز در بدترین وضع امنیتی قرار دادرند. هیچ دستاوردی ندارند و این لفاظی‌هایی که ژنرال‌های آن‌ها می‌زنند از سرناچاری و استیصال است.  

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: رزمندگان حماس، جهاد اسلامی و مردم مقاوم فلسطین امروز مثل گذشته نیستند امروز یکپارچه مجاهد و مترصد فرصتی برای هجوم همه جانبه به  صهیونیست‌ها و پیچیدن طومار این رژیم غاصب در سرزمین اسلامی هستند. مردم لبنان هم اولین شکست سنگین نظامی را به صهیونیست‌ها زدند. مردم عراق و سوریه هم به مراتب مصمم‌تر هستند تا رژیم جعلی را از بین ببرند و همه  این‌ها بخشی از دستاورد‌های الهام بخش شهیدان ما است.

سردار شریف با بیان اینکه ۴۳ سال از مقاومت مردم ایران میگذرد و دشمنان قدم به قدم در حال عقب نشینی است، گفت: در گام دوم انقلاب به برکت استحکام گام اول انقلاب ملت با امیدی روشن و با افقی درخشان روبرو است.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد:دشمن تلاش می‌کند با رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی امید را از جامعه بگیرد در حالی که امید مربوط به کسانی است که گذشته درخشانی داشته باشد و ملت در گام اول انقلاب دارای استحکام است.

سردار شریف گفت: در مقایسه با حوزه دفاعی و زمان دفاع مقدس در چه شرایطی بودیم  و امروز در کجا ایستاده ایم. سپاه همه همت خود را بکار گرفته است تا یک بار دیگر کشور مورد غافلگیری هجوم خارجی قرار نگیرد و به قدری توانمندی نظامی و دفاعی را استحکام بخشید که ذلت آمریکا را در رویاروی با سپاه در دریای عمان و خیلج فارس شاهد هستیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه پنج ناو و ناوچه آمریکایی‌ها نتوانستند نیت شوم خود را برای سرقت نفت عملی کنند، گفت: ملت دستاورد‌های سپاه را در مقابل تحرکات آمریکایی دیده است.

سردار شریف با تاکید براینکه دشمن جرات نگاه چپ به ایران را ندارد، گفت:این دستاورد خون شهدای دفاع مقدس وخون شهیدان مدافع حرم و امنیت است.

به گفته شریف در جهاد تبیین باید به نسل جوان و همه دنیا دستاورد‌های نظام را مخابره کرد، ادامه داد: چهارسال مداوم سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی امریکایی‌ها و متحدانش علیه ایران اعمال شد، اما به برکت مقاومت مردم و درایت رهبر معظم انقلاب و به برکت حضور در صحنه بسیجیان در عرصه‌های مختلف و تلاش مسئولین دلسوز کشور دشمن در این طراحی به نتیجه‌ای نرسیده است.

سردار شریف با باین اینکه دشمن در تلاش است تا دستاورد‌های نظام را کوچک یا نادیده بگیرد، گفت: این دستاورد‌ها پنهان نیست. در ساخت پالایشگاه خلیج فارس ایارن صادرکننده بنزین شدو درحوزه دانش‌های نوین کشور دارای رتبه بالا دارد. در مقابله با کرونا همدلی مردم ایران را دنیا شاهد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه کاهش آمار فوتی کرونا با توجه به تحریم دارو‌ها، یکی ازدستاورد‌های بزرگ است، خاطرنشان کرد: در طول چهل و سه سال گذشته ما هموراه نصرت الهی را در عرصه‌های مختلف شاهد بودیم. اگر همین روند یعنی تاسی به فرهنگ دینی و اهل بیت (ع) و اطاعت از رهبری را داشته باشم نصرت الهی تداوم داشته و دشمن در حال فروپاشی است.

به گفته سردار شریف آمریکایی‌ها اذعان دارند که در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارند، صهیونیست‌ها همه تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام بکار گرفته اند، اما آن‌ها بوسیله امت اسلامی در محاصره هستند. آمریکایی‌ها امروزه قادر به تامین خود نیستند.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه راه شهدا ادامه دارد، خاطرنشان کرد:ملت ایران چشمه‌ای از عزت و احترام خود را در تشییع سردار دل‌ها نشان دادند.

سردار شریف با بیان اینکه حاج قاسم، عصاره رفتار و اعمال تمامی شهدا است، اضافه کرد: ملت ایران به خادمان خود احترام می‌گذارد و شهادت حاج قاسم یک بار دیگر دستاورد‌های انقلاب و چهره امام و رهبری به مردم و دنیا نشان داد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه حاج قاسم سرباز ولایت و خادم مردم بود، گفت:شهدا ناظر بر اعمال  و رفتار ما هستند و از خدااستمداد میجوییم که شرمنده شهدا نشویم.

سردار شریف تصریح کرد: مسئولیت‌ها زودگذر است و غنائم نیست بلکه  فرصتی برای خدمت به مردم است. پست و مقام در خدمت مردم نباشد پشیزی ارزش ندارد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران هوشیار و آگاه است، افزود:مردم عملکرد مسئولین را رصد می‌کنند و اگر مسئولی در دایره نظام اسلامی و رهنمود‌های امامین انقلاب باشد، مردم به آن‌ کمک می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲