مسئول اطلاع‌رسانی جنگی کتائب سید الشهداء خبر داد

ثبت‌نام 24 هزار نیروی مردمی مسلح در عراق برای اخراج آمریکا

تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۵۷۱۷۸
پس از هشدار کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق به نیروهای آمریکا، مسئول اطلاع‌رسانی جنگی گروه مقاومت «کتائب سید‌الشهداء» خبر داد که 24 هزار نفر تنها در یک روز برای اخراج آمریکا داوطلب شده‌اند.
۰
plusresetminus
ثبت‌نام 24 هزار نیروی مردمی مسلح در عراق برای اخراج آمریکا

به گزارش بلاغ؛ «حسن عبدالهادی» مسئول اطلاع‌رسانی جنگی گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» در عراق در گفت‌و‌گو با وب‌‌سایت عربی خبرگزاری فارس تأکید کرد که دیگر مداخله آمریکا در امور داخلی عراق غیرقابل‌تحمل شده است. مسئول اطلاع‌رسانی جنگی کتائب سید الشهداء در ارتباط با ثبت‌نام داوطلبان برای نبرد با آمریکا در صورت عدم خروج نیروهای این کشور از خاک عراق گفت: «پافشاری «ابو آلاء الولائی» دبیرکل کتائب سیدالشهداء برای مبارزه با آمریکایی‌ها و رویارویی با آنها برای نائل آمدن به درجه شهادت بیشتر شده است چراکه زندگی پس از شهادت فرمانده سلیمانی دیگر لذتی ندارد.» مسئول اطلاع‌رسانی جنگی کتائب سید الشهداء در پایان خبر داد: «تعداد داوطلبان تا این لحظه و تنها طی یک روز به ۲۴ هزار نفر رسیده است که این افراد از جای جای خاک عراق هستند.»

حسن عبدالهادی اضافه کرد: «مداخله آمریکا در امور عراق دیگر قابل تحمل نیست به‌خصوص مداخلات این کشور در جعل نتیجه انتخابات و کنار زدن شرافتمندان و محور مقاومت از مشارکت در روند سیاسی. این مسئله از مدت‌ها پیش حساب‌شده و برنامه‌ریزی‌شده است و هدف از آن، بیشترین میزان حضور در عراق به منظور سرقت منابع و تثبیت ریشه عادی‌‌سازی روابط است که البته این محال است و مگر آنها از روی جنازه ما رد شوند. ما ثبت‌نام داوطلبان برای مقاومت در برابر آنها و اخراجشان را آغاز کرده‌ایم.»

نیروهای بیگانه تا 15 روز دیگر خارج می‌شوند
همچنین «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق، روز چهارشنبه، اعلام کرد که نیروهای رزمی بیگانه تا پیش از پایان تاریخ تغیین‌شده خاک عراق ترک را خواهند کرد. سخنگوی عملیات مشترک عراق در این خصوص گفت: «مسئله پایان حضور بیگانگان مطابق با زمان‌بندی تعیین‌شده پیش می‌رود و آنها جز حضور محدود در عین الاسد، پایگاه اختصاصی دیگری ندارند.» این سخنان در حالی مطرح می‌شود که یک مقام پنتاگون به نیوزویک گفته که نیروهای آمریکایی بعد از اتمام عملیات‌های رزمی در روز ۳۱ دسامبر در عراق باقی خواهند ماند.

متلاشی شدن خطرناک‌ترین باند جاسوسی
خبر دیگر از عراق آن‌که گروه اطلاع‌رسانی موسوم به «الإعلام الأمنی» وابسته به ارتش عراق روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضای یک باند پنج نفره ویژه جاسوسی و سرقت اطلاعات در عراق به دام افتادند. در این بیانیه آمده است که نیروهای امنیتی جنوب صلاح الدین پس از کسب اطلاعات درباره وجود یک باند سرقت اطلاعات در استان کربلاء، با هماهنگی یگان‌های امنیتی کربلاء برای دستگیری اعضای این باند وارد عمل شدند. یگان‌های امنیتی عراق پس از چندین روز رصد محل این باند، موفق شدند این باند پنج نفره را که خطرناک‌ترین شبکه جاسوسی و سرقت اطلاعات در عراق بود، متلاشی کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰