سردار شیرازی در اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج:

باید دست دشمن را بخوانیم و متناسب با آن آماده باشیم/لزوم انجام کار اساسی در حوزه فضای مجازی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۵۷۱۷۶
سردار شیرازی با بیان اینکه باید از توانمندی جوانان بسیجی در حوزه فضای مجازی بیشترین استفاده را ببریم تاکید کرد: فعالیت در این حوزه یکی از نیازهای ماست و باید در این حوزه کار اساسی انجام شود.
۰
plusresetminus
باید دست دشمن را بخوانیم و متناسب با آن آماده باشیم/لزوم انجام کار اساسی در حوزه فضای مجازی
به گزارش بلاغ،
سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج با اشاره به اینکه رهبر  معظم انقلاب فرمودند جوانان امروز کمتر از جوانان دیروز نیستند گفت: در همه میدان هایی که برای انقلاب نیاز بود بسیج نقش آفرینی کرده است و جوانان برای محقق کردن این کار، نقش اساسی داشتند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم نداشتیم، گفت:یادم نمی رود وزیر دفاع وقت به رهبری گفت قرارداد ۱۲ فروند موشک را بسته ایم، رهبری فرمودند یک فروند موشک بیاوریم و با مهندسی معکوس موشک بسازید.
 
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه تدبیر خودکفایی یکی از تدابیر رهبری بوده است ادامه داد: به عقیده رهبری تا زمانی که به خود متکی نباشیم نمی توانیم در دنیا حرفی بزنیم.
 
سردار شیرازی با اشاره به اینکه در فضای علمی و اکتشافات و بهداشتی روز به روز شکوفایی بیشتری در کشور ایجاد می شود ادامه داد: در بخش دفاع که وظیفه نیروهای مسلح است می بینیم که دشمن در حال ناامید شدن است، باید مجاهدت تا زمانی ادامه پیدا کند که دشمن ناامید شود.
 
رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی نیروهای مسلح به امر حضرت آقا و درخواست شورای عالی امنیت ملی موظف شدند اقدامات اساسی برای تقابل با دشمن انجام دهند، ادامه داد: موشک های ما به پادگان عین الاسد آمریکا اصابت کرد و باعث شد آمریکا به خود بلرزد، این روندی است که شروع کردیم.
 
سردار شیرازی با اشاره به اینکه امروز جنگ ما جنگ نرم است عنوان کرد: جنگ سخت را بعید می دانیم و جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ سخت است چون وجوه آن با همه تجهیزات همه جانبه است.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت بسیج در حوزه فضای مجازی در طول چند سال اخیر بسیار قابل توجه بوده است تاکید کرد: فعالیت در این حوزه یکی از نیازهای ماست و باید در این حوزه کار اساسی انجام شود.
 
سردار شیرازی با بیان اینکه باید از توانمندی جوانان بسیجی در حوزه فضای مجازی بیشترین استفاده را ببریم تاکید کرد:  شرکت های دانش بنیان، صنایع دفاعی، بخش های امنیتی، سلامت و بخش های مختلف شکوفایی هایی شکل گرفته، است به ویژه در شرایط کرونایی توانستیم با کمک جوانان از این ویروس پیشگیری کنیم چرا که محور حرکت در بسیج پیشگیری است.
 
رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه باید دست دشمن را بخوانیم و تهدیداتش را بشناسیم تا متناسب با آن خود را آماده کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه امیدواریم دولت هم بتواند در شرایط ثباتی که به وجود آمده است به بسیجیان کمک کرده تا دست ما برای مقابله با کرونا باز باشد تاکید کرد: همه دولتها کارهایی را کردند و ضعف ها و قوت هایی داشتند اما امروز شرایط مهیا است و امید مردم بیشتر شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲