تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۱۷۰
بانوی تولیدکننده مازندرانی تعامل را اولین گام در راستای حمایت از تولیدات داخلی دانست و گفت: برای فروش بیشتر و نشان دادن تولیدات داخلی با کیفیت نیازمند تعامل بیشتر مسئولین ذی‌ربط در استان مازندران هستیم.
۰
plusresetminus
تعامل اولین گام در جهت حمایت از تولیدات داخلی است
زهرا اسماعیل‌نژاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه سوره که به‌مناسبت هفته بسیج در مصلی ساری برگزار شد؛ در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: حدود 6 سال است در حرفه چرم‌دوزی با کمک خواهرم مشغول به‌کار هستیم.

وی افزود: چرم‌دوزی را از جای خاصی یاد نگرفتم و به‌واسطه آموزش‌های مجازی و همت و تلاش خودمان در این عرصه موفق شده و فعالیت می‌کنیم.

بانوی تولیدکننده مازندرانی تصریح کرد: از طرف پایگاه بسیج آمل به نمایشگاه برای عرضه تولیدات چرم خود دعوت شدیم و جهاد سازندگی سپاه کربلا مازندران در این راستا حمایت‌های زیادی کرد.

اسماعیل‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولین حضور ما در یک نمایشگاه است اما فروش خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه کارهای ما مورد بازدید قرار گرفته و سفارش خواهیم گرفت، یادآور شد: در کارگاه تولیدی خود به همراه خواهرم مشغول هستیم و از طریق فضای مجازی سفارش ثبت و بعد از تولید به دست مشتری می‌رسانیم.

بانوی تولیدکننده مازندرانی در پایان گفت: تبلیغات در حوزه کاری، حضور در نمایشگاه‌ها و معرفی کار چرم‌دوزی در صدا و سیما می‌تواند کمک حال یک تولید کننده باشد که از مسئولین ذی‌ربط در این زمینه خواستار تعامل در جهت حمایت از تولید داخلی هستیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲