دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: دیشب اراذل و اوباش مانع جمع کردن چادر کشاورزان توسط کشاورزان شده و چادر کشاورزان را آتش زدند از این جهت نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و تعدادی از این اراذل و اوباش را دستگیر کرده است.
۰
plusresetminus
اراذل و اوباش در مقابل کشاورزان/ افراد سودجو به دنبال فرصت طلبی از مطالبه کشاورزان/ اراذل و اوباشی که چادر کشاورزان را آتش زدند، دستگیر شدند
به گزارش بلاغ،علی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بعد از بیانیه ای که صنف کشاورزی داده و خاتمه تجمع کشاورزان را اعلام کرد، خود کشاورزان رفتند که چادرها را جمع کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تصریح کرد: کشاورزان وسایل داخل چادرها را تخلیه کردند اما وقتی می خواستند چادرها را برچینند، یک سری از افراد سودجو که آنجا بودند مخالفت کرده و نگذاشتند چادرها جمع شود؛ این ها از کشاورزان نبوده و اهداف دیگری را دنبال می کردند.

اصفهانی عنوان کرد: دیشب اراذل و اوباش مانع جمع کردن چادر کشاورزان توسط کشاورزان شده و  چادر کشاورزان را آتش زدند از این جهت نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و تعدادی از این اراذل و اوباش را دستگیر کرده است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴