رئیس سازمان سیاسی عقیدتی ناجا:

نام و نشان شهدا در گمنامیشان است

تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۵۷۱۶۳
رئیس سازمان سیاسی عقیدتی ناجا گفت: شهدا بدون هیچ چشم داشتی وبدون هیچ نام ونشانی در این راه گام برداشتند وحال نام ونشانشان نشات گرفته از گمنامیشان بوده است.
۰
plusresetminus
نام و نشان شهدا در گمنامیشان است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام ادیانی در نخستین یادواره، شهدابسیج ادارات شهرستان بابل ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: مهمترین اهداف شهدا تحقق بخشیدن به آرمان و ارزش های انقلاب در برقراری حکومت دین و کوتاه کردن دست اجانب از خاک کشور بوده است.
 
رئیس سازمان سیاسی عقیدتی ناجا افزود: برگزاری یادواره شهدا خوب است اما شرط کافی نیست که با برگزاری چنین یادواره هایی رفع تکلیف نماییم بلکه مسئولیتمان در مقابل شهدابیشتر می شود چرا که شهدا بدون هیچ چشم داشتی وبدون هیچ نام ونشانی در این راه گام برداشتند وحال نام ونشانشان نشات گرفته از گمنامیشان بوده است.
 
وی بیان کرد: شهداراه صدساله را یک شبه پیمودند چنین ستارگانی گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخارشان همیشه در تاریخ می‌درخشد، آنان جان خود را در طبق اخلاص می‌گذاشتند تا در میدان نبرد با دشمنان بجنگندو امروز جامعه مدیون ایثارگری این جوانان شایسته است واین شهدا برما حق سروری وآقایی دارند وماباید از خونشان صیانت کنیم.
 
ادیانی اهداف شهدا را تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب، در برقراری حکومت دین و کوتاه کردن دست اجانب از خاک کشور عنوان کرد و ادامه داد: شهدا گواهان زنده براعمال ما می باشند که ما چگونه از خونشان حفاظت می کنیم.
 
رئیس سیاسی عقیدتی ناجا در بخش دیگری از سخنانش به دوران تاریک اصلاحات در کشور اشاره کرد و گفت: در این دوران جای ارزش وضد ارزشها تغییر کرد وبنیاد دارندگی برازندگی شد وبا این تغییرات به تمام ارزشهای شهدا نادیده گرفته شددر دورانی که حکومت شاهنشاهی اسلامی در کشور حاکم گردید برخی از ضد ارزشهایی چون برهنگی وآزادی جزو ارزش‌ های جامعه اسلامی دراین دوران گردید زمانیکه سازمان امرمعروف را به بهانه بازدارنده بودن سازندگی در جامعه اسلامی حذف گردید فرهنگ شهادت کم رنگ شد وباتفکر خشونت در میان مردم جای گرفت مردمی که در گذشته لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده بودحال مسئولان ونمایندگانشان برای دست دوستی دادن با دشمنانشان برهم سبقت می گرفتند.
 
وی در ادامه سخنانش با اشاره به مفهوم یادواره شهدا به عنوان بزرگداشت ارزش های شهادت وفرهنگ ایثار در جامعه اظهار داشت: اگر یادواره شهدا در راستای مفهومش در جامعه ای نمود نداشته باشد خنثی خواهد بود ولازم است که برگزاری یادواره شهدا در راستای اهداف وارمان شهدا در جامعه شکل بگیرد تانقش تاثیر گذاری داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲