وزیر ارشاد در بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد؛

رویداد بسیج سطح استاندارد تولید بازی در ایران را بالا برده است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۵۷۱۶۱
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: ما در بحث تولیدات پویانمایی سال ها عقب افتادگی داشتیم و رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سطح تولید و استانداردهای ساخت انیمیشن و بازی در ایران را بالا برده است.
۰
plusresetminus
رویداد بسیج سطح استاندارد تولید بازی در ایران را بالا برده است
به گزارش بلاغ،
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: رویداد فوق العاده ای بود از آن جهت که نشان می داد بچه های توانمند و با استعداد ایرانی در این عرصه حاضر شدند.
وی افزود: ما در بحث تولیدات پویانمایی سال ها عقب افتادگی داشتیم و این کاری که اینجا در حال رخ دادن است، سطح تولید و استانداردهای ساخت انیمیشن و بازی در ایران را بالا برده است و امروز ما می توانیم با اتکا بر این عزیزان مدعی باشیم که جز کشورهای درجه یک در تولید بازی باشیم.
وزیر ارشاد درخصوص حمایت از برگزیدگان این رویداد افزود: با توجه به این نکته که  بالاترین میزان مصرف فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان ما همین بازی هاست، این رویدادها نشان دهنده این است که ما بسترهای خوبی در این حوزه ایجاد کردیم و ما در بنیاد بازی های رایانه ای ارشاد برنامه جامعی برای حمایت از این بازی ها داریم.
 
اسماعیلی در پاسخ به خبرنگار دانا مبنی بر اهمیت این رویداد در مردمی کردن این تولیدات گفت: برگزاری چنین رویدادی اولا آماده کردن بستر و فضایی برای بروز استعدادهاست و ثانیا برای سیاست گذاران این رویداد بستری را برای خدمت گذاری به آحاد جامعه فراهم می کند. حضور نمایندگان هر استانی در این رویداد که به هیچ ارگان دولتی وصل نبودند و معمولا بر روی ابتکارات و علایق شخصی خود در این رویداد حاضر شدند، این وظیفه را برای وزارت ارشاد ایجاد می کند که حمایت های لازم را از این رویداد داشته باشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲