تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۱۶۰
سردار نقدی با اشاره به اینکه مطالبه اصلی ما باید شکل گیری شبکه ملی اطلاعات باشد عنوان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با حذف و اضافه کردن در فضای مجازی یا محاصره و فیلتر کردن مانع رسیدن تولیدات و افکار ما به مردم شده و یک تصویر غلط از ملت ایران ترسیم کند.
۰
plusresetminus
ایجاد شبکه ملی اطلاعات مطالبه جدی ما است/ تولیدات فضای مجازی بسیج تیراندازی به سمت دشمن است
به گزارش بلاغ، سردار محمد رضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه در تماس تلفنی با محل برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه هیچ ابزاری برای آمریکا باقی نمانده است گفت: همه ما بارها شاهدخفت و خواری و اضمحلال آمریکا بودیم، ناوهای آمریکایی را در خلیج فارس دیدیم، فرار آمریکا از افعانستان را دیدیم، آنها شکست خوردند و چیزی در اختیار ندارند.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال آن است که با سحر و جادو فضای افکار عمومی را تصرف کنند تصریح کرد: جوانان خوش ذوق و با استعداد ایرانی و بسیجیان هستند که در برابر اینها ایستادند و میدان نبرد با غرب را میدان داری می کنند.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه شما بسیجیان برای نشان دادن چهره استکبار پیشتاز هستید و کار بسیار سختی را در پیش دارید تصریح کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی ملت ایران با دست خالی در برابر همه دنیا ایستاد و پیروز شد، امروز هم از امکانات دشمن ترسی نداریم و با همین مقاومت و امکاناتی که داریم بر آنها غلبه خواهیم کرد.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه خلاقیت و ابتکار شما باید با جلوه های بیشتر به نمایش در آید ادامه داد: باید با خلاقیت جایگاه خودمان را در بین افکار عمومی حفظ کنیم، شما در خط مقدم جهاد هستید. 
 
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درخصوص فضای مجازی تصریح کرد: باید این سخنان همیشه نصب العین ما باشد و مهمترین کار که ایجاد شبکه ملی اطلاعات است را با جدیت دنبال کنیم.
 
سردار نقدی با بیان اینکه تا زمانی که مدیریت فضای مجازی در دست بیگانگان است حتی کارهای خوب و حرفه ای و اثرگذار تولید کنیم، آنها فضای مجازی را محاصره خواهند کرد و هر جا ببینند که در حال غلبه کردن به فضای مجازی هستید شما را حذف می کنند چون مدیریت در دست آنهاست. 
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه مطالبه اصلی ما باید شکل گیری شبکه ملی اطلاعات باشد عنوان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با حذف و اضافه کردن در فضای مجازی یا محاصره و فیلتر کردن مانع رسیدن تولیدات و افکار ما به مردم شده و یک تصویر غلط از ملت ایران ترسیم کند.
 
وی با اشاره به اینکه باید مدیریت فضای مجازی در اختیار ما باشد تا تولیدات جذاب جوانان خلاق بسیجی به افکار عمومی عرضه شود تاکید کرد: از دولت جدید مسئله راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را مطالبه می کنیم باید به سرعت و جدیت این فضا راه اندازی شود البته انتظارات و مطالبات در این زمینه تا به امروز برآورده نشده است و باید هر چه سریعتر برای این مسئله تصمیم گیری صورت گیرد.
 
سردار نقدی در پایان با اشاره به اینکه هر چه شما در عرصه فضای مجازی تولید می کنید تیراندازی به سمت دشمن است خاطر نشان کرد:هر کلیک شما مبارزه و دفاع از عدالت است، به خودتان اعتماد داشته باشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲