تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۵۷۱۵۷
مصدومیت کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی باعث شده تا آرتور نایفونوف به جدی‌ترین مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم لیگ برتر کشتی آزاد تبدیل شود.
۰
plusresetminus
اضلاع مثلث مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد درهم شکست/ مصدومیت قاسم‌پور و ابهام در حضور یزدانی روی تشک لیگ
به گزارش بلاغ، با پیوستن آرتور نایفونوفِ روس به تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس برای شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و احتمالاً نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، پیش‌بینی می‌شد که تنور رقابت در وزن ۸۶ کیلوگرم این مسابقات از همیشه گرم‌تر باشد.

حضور کامران قاسم‌پور، قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۲۱ در وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد صنایع مازندران که با غلبه بر تیم متمول ستارگان ساری به مرحله پایانی رسیده بود، در کنار حضور احتمالی حسن یزدانی در تیم فولادین ذوب آمل باعث می‌شد تا ۳ تن از سرشناس‌ترین مدعیان جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای رقابت در لیگ برتر ایران حاضر شوند.

این موضوع اما با مصدومیت کامران قاسم‌پور از ناحیه زانو در هاله‌ای از ابهام باقی ماند تا بالاخره قهرمان جهان رسماً اعلام کند که حدود ۴ هفته قادر به همراهی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران نیست. حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان و نایب قهرمان المپیک توکیو نیز هنوز با مصدومیتی مزمن دست‌وپنجه نرم می‌کند که این مسئله باعث شده تا حضور یزدانی روی تشک لیگ هم در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.

البته که درباره حسن یزدانی گفته می‌شود در صورت حساسیت رقابت تیم فولادین ذوب آمل برای کسب مقام قهرمانی، ممکن است وی تنها برای یک دیدار کشتی بگیرد اما حضور کامران قاسم‌پور به طور کلی منتفی شده تا تنها مدعی جهانی وزن ۸۶ کیلوگرم که حضورش قطعی خواهد بود، آرتور نایفونوف روس باشد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷