کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد

اجرای 150 برنامه پایگاه محوری در هفته بسیج شهرستان نور

4 آذر 1400 ساعت 9:54

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نورگفت:شهرستان نور ۱۵۰ برنامه پایگاه محوری را در هفته بسیج تداعی کرد و ۱۱ حوزه محلات و در هر حوزه ۵ برنامه مدنظر قرار داده شد که برخی برنامه‌ها در شهرستان شاخص هستند.


به گزارش بلاغ، سید نعمت اسدی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور با تبریک هفته بسیج اظهارکرد: وجود پربرکت امام خمینی (ره) عنایت خداوند برای این نسل بود.
 
 وی با اشاره به اینکه امام بسیج را نهادینه کرد، گفت: نهالی را که امام خمینی (ره) کاشت امروز شجره طیبه‌ای است که در سراسر جهان پدیدار شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خاطرنشان کرد: همه مظلومان جهان با تأسی از شجره طیبه بسیج ازانقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

این مسئول با اشاره به فضای مجازی افزود: بسیج و سپاه گام‌های شایسته‌ای را در چند سال اخیر در فضای مجازی بر داشته و در سند راهبردی ۱۰ ساله سپاه این موضوع نهادینه شد.
 
 اسدی با اشاره به شعار هفته بسیج اظهارکرد: شعار محوری "بسیج پاره تن مردم"  هدفمند است و آنچه رهبری در سند راهبردی و در بیانیه گام دوم انقلاب از حلقه‌های میانی مردم صحبت می‌کند، آحاد ملت است و آحاد ملت ایران امروز بسیج است.
 
وی با بیان اینکه "بسیج پاره تن مردم" است و از مردم جدا نیست بیان کرد: در تجربه هشت سال گذشته این شعار ثابت شد و در سیل، زلزله، آمادگی رزمی، کمک‌های مردمی، کرونا و... بسیج پای میدان بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: شهرستان نور ۱۵۰ برنامه پایگاه محوری را در هفته بسیج تداعی کرد و ۱۱ حوزه محلات و در هر حوزه ۵ برنامه مدنظر قرار داده شد که برخی برنامه‌ها در شهرستان شاخص هستند.
 
 این مسئول خاطرنشان کرد: از ۶۰ خانه‌ای که قرار بود املاک آن‌ها آزاد و با مشارکت  بهزیستی و کمیته امداد ساخت و ساز انجام شود 23 املاک آزادسازی شد که هفت خانه مددجو در هفته دفاع مقدس و 2 خانه در روز اول هفته بسیج افتتاح شد.
 
 اسدی با اشاره به اینکه پنج خانه مددجو در دست اقدام است، اظهارکرد: در منطقه بالا دست چند پروژه در دستور کار است و در پروژه‌های بلده پنج پروژه در حال اتمام است.
 
وی با بیان اینکه پس از ۴۰ سال از انقلاب نباید خانواده‌ها در کشور بی سرپناه باشند، افزود: در کنار دست دولتمردان با احداث پروژه‌ها و ساخت خانه مددجو با رویکرد جهادی ایستاده‌ایم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور بیان کرد: با مشورت سردار سپاه کربلا و نشست با ائمه جمعه شهرستان و فرماندار نور برای نخستین بار میزبان استاندار مازندران در شهرستان نور شدیم.
 
این مسئول با اشاره به 2 برنامه شاخص در هفته بسیج شهرستان نور بیان کرد: برنامه‌های شاخص هفته بسیج به همایش اقتدار با رویکرد بسیج محوری در مسجد جامع چمستان به صورت شهرستانی برگزار شد و برنامه دوم در ۵ آذر با حضور استاندار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد هفته بسیج شهرستان اجرا می‌شود.
 
اسدی اظهارکرد: در مرکز تجمیع واکسن در سالن ۹ دی سپاه در مدت چهارماه با ظرفیت بسیج و همت مضاعف و همراهی و دلسوزی خیرین بزرگوار، پرستاران مراکز بهداشتی، مرکز خدماتی، بهورزان و ... با رویکردی بسیجی توانسته‌ایم به بیش از ۴۰ هزار نفر واکسن تزریق کنیم.

وی گفت: ۱۵۰ نفر کار خدمات دهی در چهارچوب طرح شهید سلیمانی را اجرایی کردند که مراسم تجلیل به صورت نمادین در روز جمعه اجرا می‌شود..
 


کد مطلب: 457149

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457149/اجرای-150-برنامه-پایگاه-محوری-هفته-بسیج-شهرستان-نور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com