زخمی که جودوکار الجزایری بر وجود صهیونیست‌ها زد

نورین: جانم را هم بگیرند از فلسطین حمایت می‌کنم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۵۷۱۴۷
جودوکار الجزایری که حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی در المپیک 2020 نشد، در تازه‌ترین اظهاراتش عنوان داشت: هرگز از اقدامی که انجام دادم پشیمان نیستم. اگر من را 100 سال هم محروم کنند و جانم را نیز بگیرند، مسئله فلسطین همیشه مسئله من خواهد بود.
۰
plusresetminus
نورین: جانم را هم بگیرند از فلسطین حمایت می‌کنم

به گزارش بلاغ؛ نام «فتحی نورین» شاید برای بسیاری نا آشنا باشد ولی با اقدامش به کل دنیا نشان داد که الگوی فداکاری و حمایت از مظلوم است. ورزشکاری در سطح اول دنیا که حاضر شد زحمات کل عمرش را برای مظلومیت فلسطین فدا کند اما در قبال ظلم و تجاوزگری صهیونیست‌ها، کوتاه نیاید. نورین تنها ورزشکار تاریخ نیست که دست به چنین اقدامی زده ولی جودوکار الجزایری پا را فراتر گذاشته و با حرف‌های تکان دهنده‌اش، صهیونیست‌ها را به چالش کشیده و صدای مظلومان جهان مقابل استکبار جهانی شده است.

ماجرای نورین از المپیک 2020 آغاز شد. البته این ورزشکار پیش از این نیز روح مردانگی و آزادی‌خواهش را به رخ صهیونیست‌ها کشیده بود ولی در توکیو به اوج رسید. ورزشکاری با روح پهلوانی که یک تنه مقابل استکبار جهانی و رژیم اشغالگر ایستاد. نورین به اولین ورزشکار المپیک 2020 تبدیل شد که حاضر به رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر نشد. بعد از این جودوکار الجزایری، عبدالرسول محمد مراکشی نیز جای پای نورین گذاشت و حاضر به رقابت با ورزشکار صهیونیست نشد.

ضربه بزرگ نورین به تجاوزگران و زیر سؤال بردن هویت جعلی
رژیم اشغالگران باعث شده تا صهیونیست‌ها به خشم بیایند. ذلت و خواری رژیم صهیونیستی مقابل یک ورزشکار آزاده که تصمیم بزرگی گرفت و مدال المپیک را فدای مدال انسانیت کرد، به اوج رسید. ویزر رئیس‌فدراسیون جهانی جودو که دست نشانده صهیونیست‌ها در ورزش به شمار می‌آید و همسرش هم صهیونیست است، وارد میدان شد و برای تسکین زخم کاری این ورزشکار آزاده به اربابانش، حکمی را صادر کرد.
حکمی 10 ساله برای محرومیت نورین در قبال اقدام انسانی‌اش تا شاید زخم صهیونیست‌ها را تسکین ببخشید. اما نورین کسی نبود که به خاطر حکم 10 ساله دست از افکار آزادی خواهانه اش بردارد.
حالا این جودوکا الجزایری دوباره خبرساز شده است. بر اساس گزارش فارس، نورین به تازگی اعلام کرده از دنیای حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. بمب خبری که دوباره جریان مقاومت فلسطین مقابل اشغالگران را تقویت کرد. حکم 10 ساله محرومیت نورین به منزله پایان ورزش حرفه‌ای او بود و به همین خاطر تصمیم خود را به صورت رسمی اعلام کرد. نورین دوباره با اظهارات بشردوستانه و حمایتی از فلسطین به ترند «توئیتر» تبدیل شد. این بار ورزشکار الجزایری نه تنها از این خداحافظی ناراحت نبود بلکه به خاطر این فداکاری بزرگ برای مظلومیت فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی افتخار کرد.
نورین در مصاحبه با شبکه «الجزیره»، گفت: «بعد از رد شدن شکایتم برای تجدیدنظر محرومیت 10 ساله تصمیم گرفتم از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنم. می‌دانم همیشه فدراسیون‌های بین‌المللی با صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند و بالاخص فدراسیون جهانی جودو زیر سلطه صهیونیست‌ها است.» نورین در مصاحبه با خبرگزاری «شهاب» فلسطین نیز اظهار داشت: «هرگز از اقدامی که انجام دادم پشیمان نیستم. اگر من را 100 سال هم محروم کنند و جانم را نیز بگیرند، مسئله فلسطین همیشه مسئله من خواهد بود.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰