استارت تغییرات در ساختمان سفید زده شد؛

3 انتصاب جدید در استانداری مازندران/روز شلوغ انتصابات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۴۵۷۱۲۶
استاندار مازندران طی حکمی علی شیرازی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، احمد ثلاثی به سمت مشاور و دستیار ویژه استاندار و سیدعلی‌اصغر موسوی را عنوان سرپرست روابط عمومی استانداری منصوب کرد.
۱
plusresetminus
3 انتصاب جدید در استانداری مازندران/روز شلوغ انتصابات
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران طی حکمی علی شیرازی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب کرد؛ وی همچنین سرپرست روابط عمومی استانداری مازندران را نیز منصوب کرد.

استاندار مازندران در جلسه تکریم و معارفه معاون سابق و سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، با تأکید بر اهمیت این معاونت، توجه ویژه به مشکلات اجتماعی مردم را از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد و افزود: نباید اجازه دهید که پدیده‌های اجتماعی و مشکلات به‌حق مردم نجیب مازندران تبدیل به مسأله امنیتی شود.

وی با تأکید بر توجه ویژه مقام معظم رهبری به مساله آسیب‌های اجتماعی، از سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواست تا اخذ تدابیر ویژه و فوری برای حل آسیب‌های اجتماعی استان از جمله اعتیاد، طلاق، فقر، حاشیه‌نشینی و بیکاری را در اولویت کاری خود قرار داده و از ظرفیت همه نخبگان، متخصصین و دلسوزان برای حل چالش‌های این حوزه استفاده نمایند.
 

استاندار مازندران، سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی را مکلف کرد تا مقابله با 3 پدیده « اعتیاد، سرقت و شرارت » را به عنوان اولویت‌های ویژه حوزه کاری خود مورد توجه، برنامه‌ریزی و اقدامات آنی قرار دهد.

حسینی‌پور ارتقاء امنیت و آرامش واقعی و روانی جامعه را از ماموریت‌های کلیدی این معاونت برشمرد، گفت: انتظار دارم به طور ویژه با همکاری همه نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی، ضریب امنیت واقعی و همچنین احساس امنیت مردم را با برنامه‌ریزی علمی و تخصصی ارتقاء داده تا اجازه ندهیم که مردم از این باب نگرانی داشته باشند.

این مسؤول همه نهادهای انتظامی و امنیتی استان را مکلف به همکاری و همراهی همه‌جانبه با معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرد و دستور داد: ان‌شاءالله با یک همدلی و همکاری کم‌نظیر و کار شبانه‌روزی تلاش شود تا امنیت و آرامش مردم استان مورد عنایت بیش از پیش قرار گیرد.

 حسینی‌پور با اشاره به نقش فراگیر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در موضوعات متعدد استان، بر نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد فرمانداری‌ها تأکید کرد، افزود: سازوکار نظارت بر فرمانداری‌ها نیازمند تغییر و تحول اساسی است و باید به سمت نظارت سیستمی حرکت کنیم و نباید اجازه داد مردم در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شوند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین و پاک‎‌ترین ناظران ما مردم هستند، افزود: در نظارت‌ها، نقش مردم را بسیار پررنگ ببینید و بدانید که اگر در سازوکارهای نظارتی تعریف شده مردم حضور داشتند موفق می شویم و در غیر اینصورت توفیقاتی نخواهیم داشت.

استاندار مازندران در این مراسم با تبریک هفته بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای بسیجی، شهدای استان و شهدای استانداری، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و انتظار شهدا این است که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و از خدا می‎‌‎خواهم تا در همه امور، مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها در مسیر شهدا حرکت کنیم.

در پایان این مراسم استاندار مازندران ضمن معرفی علی شیرازی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، برای حسین حسن‌نژاد، معاون سابق این معاونت آرزوی توفیق کرد.

همچنین وی در حکم دیگری سیدعلی‌اصغر موسوی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران منصوب کرد.
 

سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری با حضور محمدی، مدیرکل حوزه استاندار، معارفه و از تلاش‌های عباس مهدوی در دوران مسؤولیتش با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

همچنین طی حکمی از سوی حسینی پور، احمد ثلاثی به سمت " مشاور و دستیار ویژه استاندار " منصوب شد. ‎
 

انتظار می‌رود، با اتکال به ذات اقدس الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و تعامل سازنده با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط، با اهتمام ویژه و تلاش وافر در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت‌های محوله اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲