نبرد شاگردان الهامی و حسینی برنده نداشت؛

نساجی 2 - پیکان 2؛ جذاب، پرگل و دیدنی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۵۷۱۲۲
در یک بازی جذاب و پرگل که 4 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، تیم‌های نساجی و پیکان به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
۰
plusresetminus
نساجی 2 - پیکان 2؛ جذاب، پرگل و دیدنی
به گزارش بلاغ، در یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های هفته ششم لیگ برتر، امروز در ورزشگاه شهدای ساری تیم‌های نساجی و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند؛ در نیمه نخست شاگردان ساکت الهامی بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و توانستند فوتبال بهتری از خود ارائه کنند و سرانجام این نمایش بهتر، گلزنی کریم اسلامی بود که باعث شد تا نساجی با پیروزی به رختکن برود.

 با شروع نیمه دوم، پیکان با استراتژی رسیدن به گل تساوی وارد زمین شد و بی‌تاب برای رسیدن به گل تساوی بودند که سرانجام روی یک ارسال ضربه ایستگاهی، ابراهیم صالحی مهاجم باتجربه پیکانی‌ها توانست گل تساوی را به ثمر برساند؛ بعد از به تساوی کشیده شدن بازی، حملات پیکانی‌ها برای رسیدن به گل برتری ادامه داشت تا این‌که صالحی با فرصت‌طلبی خود توانست توپ را برای دومین‌بار به تور دروازه نساجی بچسباند و کامبک پیکانی‌ها را تکمیل کند.

اما دبل صالحی و کامبک پیکان پایان بازی نبود، چرا که شاگردان الهامی دوست نداشتند در خانه مغلوب شوند و 5 بعد از گل برتری حریف، روی اشتباه مدافعان پیکان، حسن نجفی فراری عالی را انجام داد و توانست گل تساوی را به ثمر برساند؛ در دقایق پایانی بازی دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که مهم‌ترین شوت دیدنی حسن نجفی بود که با واکنش تماشایی گلر پیکان همراه شد تا در نهایت با تقسیم امتیازات دوئل امروز به پایان برسد.

نساجی با این تساوی از 6 مسابقه فصل جدید، 6 امتیاز به دست آورده است و موقتا در جایگاه دهم جدول قرار دارد؛ پیکان تهران هم با تساوی امروز 11 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول ماند، هر چند که دیگر نتایج هفته می‌تواند جایگاه دو تیم را در جدول با تغییر همراه کند.

 نساجی مازندران

    علیرضا حقیقی
    سعید غلامعلی بیگی (دقیقه 76: مهرداد عبدی)
    امیر مهدی جانملکی
    شاهین طاهرخانی
    حامد شیری
    مرتضی منصوری
    مسعود شجاعی (دقیقه 76: فرزاد زامهران)
    ایوب کلانتری
    اکبر صادقی (دقیقه 86: رضا جعفری)
    حسن نجفی
    عبدالکریم اسلامی (دقیقه 86: محمدمهدی نظری)

سرمربی: ساکت الهامی

 پیکان تهران

    فرهاد مجدکرمانشاهی
    نادر محمدی
    سامان فلاح
    امیرحسین جدی
    امیرحسین غلامی
    اسماعیل بابایی (دقیقه 90+1: غلامرضا ثابت ایمانی)
    حسین پورامینی (دقیقه 59: محمدحسین فلاح)
    محمدجواد آزاده
    مجتبی حقدوست (دقیقه 59: پیمان رنجبری)
    علیرضا کوشکی (دقیقه 87: محمدمهدی محبی)
    ابراهیم صالحی (دقیقه 87: بهروز نوروزی‌فرد)

سرمربی: مجتبی حسینی

 اتفاق ویژه:

 بعد از 8 تقابل بدون تساوی میان نساجی و پیکان، در نهمین مسابقه که امروز برگزار شد، در پایان یک دیدار جذاب و نفسگیر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا اولین تساوی تاریخچه دیدارهای دو تیم به ثبت برسد. جالب آن‌که بازی امروز هم به مانند دیدارهای قبلی پرگل دنبال شد و حالا در مجموع 9 بازی برگزار شده میان دو تیم نساجی و پیکان، 24 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که میانگین هر بازی 2.6 گل را نشان می‌دهد!

 حواشی

* ساکت الهامی دومین جلسه از سه جلسه محرومیت انضباطی خود را سپری می‌کند و از روی سکوها هدایت تیمش را برعهده دارد و به مانند بازی استقلال، شاهین بیانی در کنار زمین حضور دارد.
* مسعود شجاعی کاپیتان تیم نساجی که در مقابل صنعت نفت آبادان اخراج شده بود، بعد از غیبت در دیدار استقلال، امروز در ترکیب تیمش حضور دارد.

* پیش از شروع مسابقه، کادرفنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش داشتند.
* دو تیم پیش از رویارویی امروز، 8 مسابقه با هم انجام دادند که سهم هر تیم 4 پیروزی بوده است و تساوی در تاریخچه دیدار دو تیم دیده نمی‌شود.
* مهدی سوادکوهی به عنوان ناظر انضباطی ویژه از سوی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شهدای ساری حاضر است.

* بعد از گل نساجی، کادرفنی پیکان اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشتند که داور به یکی از دستیاران مجتبی حسینی کارت زرد نشان داد.

* از دقیقه 68 بازی به دلیل مصدومیت گلر پیکان، بازی برای دقایقی از جریان افتاد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰