کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تولید بازی‌های رایانه‌ای در دستور کار بسیج قرار دارد/ آغاز ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین توسط بسیج

3 آذر 1400 ساعت 15:38

سردار سلیمانی گفت: در بحث مسائل فرهنگی و ارزشی بسیج صاحب رسالت است که در این خصوص تولید آثار فاخر فرهنگی مانند تولید فیلم‌های سینمایی و تولید بازی‌های رایانه‌ای در دستور کار قرار دارد.


به گزارش بلاغ، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه رزمایش باشکوه اقتدار بسیجیان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است این تشکیلات توسط امام المسلمین راهبری می شود و هدف گذاری ها توسط رهبر معظم انقلاب برای ملت ایران و تشکلات مردمی ملت ایران انجام می شود.
وی افزود: رسالت بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است از این رو این تشکیلات مردم پایه باید در عرصه هایی نقش آفرینی کند که آن عرصه ها بستر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است که می توان به حضور پررنگ در عرصه علم و دانش، اخلاق و معنویت، عدالت، اقتصاد مقاومتی، مردم سالاری، مرزبندی با دشمنان، استقلال و آزادی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی با محوریت جوانان با امید به موفقیت، با روحیه جهادی و تفکر بسیجی و با جهش در پیشرفت اشاره کرد.
سردار سلیمانی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله) در پیامشان به بسیجیان فرمودند، نقش آفرینی بسیج در مسائل عمومی کشور که دارای اولویت هستند بسیار حائز اهمیت است و در سطح کشور با هدایت فرماندهان محترم سپاه استانی و انگیزه های فراوان انقلابی که در نیروهای بسیج است، انشاالله این مسیر برنامه ریزی شده و پیگیری می شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بسیج تا پایان سال اولویت های مختلفی را در حوضه ها گوناگون پیگیری می کند؛ اولین اولویت ما در بسیج مبارزه با کرونا و پس از آن کمک به حل مسائل اصلی کشور است. بسیج در ساخت مسکن در حاشیه شهرها، محرومین، روستاییان اقدامات قابل توجهی داشته که در هفته بسیج روند ساخت 40 هزار واحد مسکونی در سطح کشور شروع شده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج در جهت تحقق بیانیه گام دوم تلاش می کند، گفت: در بحث مسائل فرهنگی و ارزشی نیز بسیج صاحب رسالت است که در این خصوص تولید آثار فاخر فرهنگی مانند تولید فیلم های سینمایی، تولید بازی های رایانه ای در دستور کار قرار دارد همچنین در بحث علم و فناوری، پشتیبانی برای تبدیل شدند ایده ها و خلاقیت ها به محصولات نافع و در زنجیره تولید قرار گرفتن این محصولات فناور و علمی در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 457114

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457114/تولید-بازی-های-رایانه-ای-دستور-کار-بسیج-قرار-آغاز-ساخت-۴۰-هزار-واحد-مسکن-محرومین-توسط

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com