عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن می‌گوید، هر گلوله، راکت و بمبی که بر سر ملت یمن فرود می‌آید آمریکایی است و عربستان توان ساخت هواپیمای کاغذی را هم ندارد چه برسد به ساخت اف ۱۵ و اف ۱۶.
۰
plusresetminus
انصارالله یمن: عربستان توان ساخت هواپیمای کاغذی هم ندارد، بمب‌هایی که بر سر یمنی‌ها می‌ریزند آمریکایی است
به گزارش بلاغ؛ اخیراً اعلام شد که عربستان در جنگ یمن 63 میلیارد دلار سلاح از آمریکا خریداری کرده است. علاوه‌بر این، بارها اسنادی از حضور مستقیم و غیر مستقیم آمریکا در جنگ یمن منتشر شده است. این یعنی، انقلابیون یمن مشغول نبرد با با آمریکا و دست پرورده‌های آن هستند. محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در این ارتباط، می‌گوید، هر گلوله، راکت و بمبی که بر سر ملت یمن فرو می‌آید آمریکایی است. آمریکا شیطان و دشمن است و دشمن ما هم باقی خواهد ماند... آمریکا دشمن ما و دشمن فلسطینی‌هاست.

آمریکاست که به کشور ما تجاوز کرده است. آمریکا اساس تجاوز و شریک نخست جنگ علیه یمن است. مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی سرنوشتشان در زباله دان تاریخ است.»

الحوثی گفت: «آمریکا شریک متجاوزان و محاصره‌کننده کشور ماست. آمریکا در پشت پرده شر در کشور ماست و همان است که می‌کُشد و ویران می‌کند. امارات و عربستان بدون آمریکا نمی‌توانند کاری انجام دهند. عربستان توان ساخت هواپیمای کاغذی را هم ندارد چه برسد که به ساخت اف ۱۵ و اف ۱۶.»
الحوثی در ادامه خطاب به آمریکایی‌ها از تحریم‌های این کشور گفت: «هر تحریمی علیه ما اعمال کنید تأثیری بر ما ندارد و بی‌ارزش است. اگر آمریکا نبود جنگی علیه کشور ما رخ نمی‌داد. آمریکا بود که سفیرش را بیرون برد و خواستار خروج دیگر سفیران از صنعا شد. آمریکا از هفت سال قبل مردم یمنی را می‌کشد و زیرساخت‌ها را ویران می‌کند. اگر حمایت آمریکا نبود کشورهای متجاوز کاری از پیش نمی‌بردند...محاصره اعمال شده علیه کشور ما از سوی کشتی‌های جنگی آمریکایی اعمال شده است. ملت یمن از فریاد آمریکا هراسی ندارد و بر سر مواضعش است. ما وارد گفت وگو شدیم و ملاحظه کردیم که آنها جدیتی ندارند.»

حملات وحشیانه آل‌سعود
خبر دیگر اینکه، ائتلاف سعودی روز دوشنبه نیز از زمین و هوا مناطقی از یمن را هدف قرار‌داد که به کشته و زخمی شدن چند غیرنظامی منجر شد. جنگنده‌های ائتلاف سعودی، منزل «عبدالله شریان» یک شهروند یمنی در روستای المریر شهر حبس استان الحدیده را بمباران کردند. در این حمله هوایی سعودی‌ها، یک مرد و یک جنین در شکم مادرش کشته شدند و مادر هم به شدت زخمی شد. حمله توپخانه‌ای ارتش عربستان به دو منطقه الرقو و آل الشیخ در شهر مرزی منبه در استان صعده نیز به زخمی شدن چهار شهروند و دو مهاجر آفریقایی منجر شد. ائتلاف سعودی دیروز نیز شهرهای صرواح و الجوبه استان مارب را در ۳۰ مرتبه بمباران کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴