کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت بسیج سازندگی نکا انجام شد

افتتاح 3 واحد مسکن محرومان در هفته بسیج

2 آذر 1400 ساعت 15:49

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا از افتتاح سه واحد مسکن محرومان به همت بسیج سازندگی این شهرستان به مناسبت هفته بسیج و همچنین بهره‌برداری از 27 پروژه ساخت مسکن محرومان دیگر تا پایان سال در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، علی نجفی در افتتاحیه مسکن محرومان شهرستان نکا گفت: به مناسبت هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج نکا افتتاح سه واحد مسکن محرومان در روستاهای کلارودبار و کرداب در دستور کار خود داشت که کمیته امداد امام ‌خمینی(ره) و بهزیستی در ساخت و تکمیل این پروژه کمک و همراهی لازم را داشته‌اند.
وی در ادامه افزود: میزان اعتبار ساخت این پروژه بالغ بر ۴۲۲ میلیون تومان بوده که این مبلغ توسط خیرین بسیج سازندگی، کمیته امداد و بهزیستی تأمین شده و تا پایان امسال ۲۷ پروژه دیگر درحال ساخت بوده که تحویل مددجویان خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا، اذعان کرد: در بخش ساخت و ترمیم المان‌های شهدا، ۱۲ المان در روستا‌های خانسر، پجت، رمدانخیل و چند روستای دیگر ساخته و تحویل اهالی روستا و خانواده شهدا شده و هفت المان دیگر در حال ساخت بوده که ارزش ریالی این پروژه‌ها بیش از ۱۷۵ میلیون تومان برآورد شده است.
در پایان این مسئول اظهار کرد: اقدامات بسیج سازندگی شهرستان در بخش تعمیرات مسکن نیازمندان نیز مربوط به پنج واحد در روستاهای کمیشان، نوذرآباد، دوگنبدان، آبلو و مهرآباد بوده که ارزش تومانی آن ۷۵ میلیون است همچنین یک واحد خانه عالم در منطقه کوی مهرگان به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان احداث شده است.
 


کد مطلب: 457074

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457074/افتتاح-3-واحد-مسکن-محرومان-هفته-بسیج

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com