تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۵۷۰۷۱
فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر گفت: طرح جبهه خرمشهرها در ابتدایی‌ترین نقطه کار است؛ افق طرح تا 5 الی10 سال آینده بوده که کارهای سنگین و بزرگی در پیش داریم و این طرح به دلیل داشتن مبانی سالم، مبانی دینی، قرآنی و نظامی قالب ملی گرفت.
۰
plusresetminus
طرح جبهه خرمشهرها در ابتدایی‌ترین نقطه کار است
به گزارش بلاغ؛ مصطفی بازوند در آیین رونمایی از رهنامه تحقق محله اسلامی که با حضور سردار سلیمانی به‌صورت ویدئو کنفرانسی در سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه بسیج معجزه‌ای در انقلاب اسلامی ایجاد کرد، اظهار کرد: در هفته بسیج و زاد روز بسیج که 5 آذرماه است توانستیم طرحی را محقق کنیم با عنوان مردم سالاری دینی که حضرت آقا می‌فرمایند بسیج تحقق مردم سالاری دینی و بسیج پاره تن مردم است.

وی افزود: امیدواریم با مبانی و چارچوب اولیه درست درادامه مسیر و راه سنگین موفق باشیم؛‌ با کمک بسیجیان امروز این طرح در 18 مرحله در کل سطح شهرستان به‌صورت آزمایشی و پایلوت شورای تحول شکل گرفته است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر تصریح کرد: 16 تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف در راستای اجرای طرح منعقد شد تا بتوانیم با آن نقطه مطلوب که در حوزه مردم سالاری دینی و مدل حکمرانی است؛ برسیدیم.

بازوند خاطرنشان کرد: شورای تحول در این طرح باید به جایی برسد که محله به محله توان ایجاد شغل داشته باشیم و با غرفه اقتصاد مقاومتی آموزش لازم برای شناساندن ظرفیت‌ها در محلات ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر بیان کرد: استراتژی اصلی ما مسائل فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است که در قالب شورای تحول دوام بیشتری پیدا می‌کند؛ ورود به مسائل اقتصادی، اقتصاد مردمی، طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی محله محور ضروری بوده چراکه بابلسر یک شهرستان زرخیز است.

تفکر بسیجی در صدر دنیای اسلام است

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر در ادامه برگزاری آیین با اشاره به اینکه امروز شاهد صدور تفکر بسیجی در صدر دنیای  اسلام هستیم، اظهار کرد: امروز در لبنان، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و در جاهای مختلف کشور در دنیا این تفکر بسیجی بوده که می‌درخشد و وجوبات عزت و اقتدار مردم مظلوم را فراهم کرده است.

وی افزود: امروز شما شاهد رونمایی از طرح شورای تحول در کل محلات کشور هستیم که این ایده و این طرح از همین منطقه و شهرستان مطرح شد.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: توجیه و تببین این طرح به‌عنوان مدل حکمرانی اسلامی، مدل ایرانی اسلامی پیشرفت که مد نظر مقام معظم رهبری است به‌صورت کاربردی، و راهبردی،عملیاتی و یک طرحی که قابلیت اجرا دارد و دغدغه‌ها و منویات مقام معطم رهبری را در راستای تحققش یاری می‌رساند؛ پذیرفته شد.

حجت‌الاسلام قلی‌پور خاطرنشان کرد: هنر این طرح فصل جدیدی را به روی بابلسر باز کرد و در مقابل این نگاه حفظ انقلاب سخت‌تر خود انقلاب است.

وی در پایان یادآور شد: خدا همه ما را در مسیر درست ثابت قدم نگه دارد و اخلاص را در ما بیشتر کند این اخلاص اگر از بین رود کار برکت نخواهد داشت و برکت در طرح جبهه خرمشهرها به‌واسطه اخلاص کسانی بود که شروع کردند و هستند و کار انجام می‌دهند.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲