تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶
کد مطلب : ۴۵۷۰۶۰
به مناسبت هفته بسیج و با هدف حمایت از تولیدات خانگی و رونق تولید و اشتغال زایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل دائمی نمایشگاه های آمل افتتاح شد.
۰
plusresetminus
برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، حمایتی برای کارآفرینان/ اشتغالزایی های کوچک خروجی های بزرگ دارند
به گزارش بلاغ؛به مناسبت هفته بسیج و با هدف حمایت از تولیدات خانگی و رونق تولید و اشتغال زایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل دائمی نمایشگاه های آمل افتتاح شد.

جابر عسگری فرمانده سپاه آمل با حضور در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به خبرنگار بلاغ گفت: نمایشگاه حاصل کارآفرینانی است که به همت بسیج سازندگی و دستگاههای همسو توانستند به اشتغال‌زایی بپردازند.

 وی با بیان ۴۵ غرفه در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: صنایع دستی، تولیدات خانگی، پوشاک اسلامی، وسایل تزیینی، گل و گیاه و دیگر محصولات با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه این نمایشگاه چهار روز ادامه دارد، اظهار کرد: وام های که توسط بسیج سازندگی و کمیته امداد داده شده در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی اتفاقات خوبی انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: شعار هر خانه یک کارخانه که سرلوحه قرار دادیم، کارخانه های کوچک خروجی های بزرگی در جامعه داشته و باعث اشتغال افراد زیادی شده است.

عسگری از تداوم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی خبر داد و بیان کرد: نمایشگاهها را برپا کردیم تا هم محصولات را ببیند ودر صورت نیاز بخرند و هم انگیزه ای ایجاد کند؛ قطعا این نمایشگاهها تداوم خواهد داشت و پشتیبانی در قالب وام ها ادامه دارد.

وی برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی را حمایتی برای خانواده خواند و عنوان کرد: هم به جهت حمایت و پشتیبانی خانوادههای کم بضاعت و زنان سرپرست خانواده در این حوزه ورود پیدا کردند، خیلی ها اشتغالشان بخاطر کرونا ورشکست شدند، این کار زمانی شروع شد، بعضی از غرفه ها تا 200 نفر اشتغالزایی انجام دادند.

فرمانده سپاه آمل در پایان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی مرکز مشاوره برای کسانی که می خواهند در کارافرینی ورود پیدا کنند دارد و کسانی که درعرصه های مختلف، علاقه مند خود و ظرفیت ها استفاده کنند، راهنمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴