تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۵۷۰۵۷
سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرده بازی این تیم با پیکان باید بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
واکنش مدیرعامل باشگاه نساجی به حمایت جانب‌دارانه‌ از باشگاه استقلال و پرسپولیس
به گزارش بلاغ، بعد از حضور آزمایشی هواداران فوتبال در ورزشگاه‌ آزادی برای دیدار استقلال و نساجی مازندران، سازمان لیگ با دریافت مجوز از وزارت بهداشت قصد دارد با ظرفیت محدود دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر را نیز با حضور تماشاگر برگزار کند.

حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس باعث شده تا برخی باشگاه‌های دیگر هم خواهان میزبانی از حریفان خود در هفته ششم با حضور هوادار باشند. نساجی مازندران یکی از این تیم‌ها است که درخواست رسمی اش را به سازمان لیگ اعلام کرده است.

این در خواست اما با مخالفت سازمان لیگ مواجه شده است. مسئولان سازمان لیگ با ارسال نامه رسمی به هیات فوتبال مازندران ، اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین باشگاه نساجی رسما اعلام کردند که بازی این تیم با پیکان در هفته ششم در روز چهارشنبه بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که هواداران حق حضور در ورزشگاه شهدای ساری را ندارند و این دیدار هم مانند سایر مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با انتقاد شدید از سهیل مهدی مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه فقط بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تماشاگر است، گفت: صحبت‌های امروز سهیل مهدی متأسفانه حمایت جانب‌دارانه‌ی یک مقام مسؤول از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با انتقاد شدید از سهیل مهدی مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه فقط بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تماشاگر است،اظهار کرد: صحبت‌های سهیل مهدی متأسفانه حمایت جانب‌دارانه‌ی یک مقام مسؤول از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

وی گفت: آقای مهدی بفرمایند دلیل اینکه فقط بازی‌های استقلال و پرسپولیس باید با تماشاگر باشد چیست؟ مگر ما جزو باشگاه‌های لیگ‌برتری نیستیم؟ مگر لیگ فقط با دو تیم در حال برگزاری است که قرار شده فقط بازی‌های این دو تیم با هوادار باشد؟!

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: مگر خون این دو تیم و هواداران‌شان رنگین‌تر از خون ما و بقیه‌ی تیم‌ها و هو‌اداران‌شان است که فقط بازی‌های این دو تیم باید با حضور هوادار باشد؟ چرا هفته‌ی پیش که ما میهمان بودیم و بازی‌مان با حضور تماشاگر بود، فقط تماشاگر استقلال در ورزشگاه حضور داشت و ما محروم‌ بودیم از حضور تماشاگران‌مان در این دیدار به علت اطلاع‌رسانی دیر هنگام و بسته بودن سایت بلیت‌فروشی!!

وی گفت: در مورد استقلال و پرسپولیس همه می‌دانند این دو تیم به اندازه‌ی کافی امکانات دارند، دولت و وزیر پشتیبان‌شان است، اسپانسر دارند و از طرف رسانه‌ی ملی و شبکه‌ی سه حمایت می‌شوند، اما به بحث هوادار که می‌رسیم بقیه‌ی تیم‌ها اصلا به حساب نمی‌آیند و فقط هواداران این دو تیم حق همراهی و حمایت تیم‌های‌شان را دارند.

سیف‌الله‌پور افزود: مگر رئیس ستاد مبارزه با کرونا اعلام نکرد بازی‌ها از اول آذر با حضور هواداران برگزار خواهد شد؟ فرق باشگاه‌های نساجی، تراکتور، صنعت نفت و… با استقلال و پرسپولیس چیست؟ ما این هفته که میزبانیم حق استفاده و همراهی هواداران‌مان را نداریم اما هفته‌ی بعد که میهمانیم باید در زمین حریف با حضور هوادارانش بازی کنیم! این اصلا عدالت نیست و سازمان لیگ بین تیم‌ها تبعیض قائل می‌شود.

مدیرعامل نساجی اظهار کرد: از سازمان لیگ خواهش دارم بین تیم‌ها تفاوت قائل نشود و اجازه دهد همه‌ی بازی‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با حضور پرشور هواداران برگزار شود، در غیر این صورت، نمی‌دانیم صدای اعتراض‌مان را به گوش چه کسانی برسانیم وقتی با نامه‌ی وزیر، همه‌ی شرایط به نفع این دو باشگاه می‌شود. ما هم بخش خصوصی هستیم و داریم هزینه می‌کنیم، گرفتاری‌ها و دغدغه‌های خاص خودمان را داریم، ما هم به حضور هواداران‌مان نیاز داریم، واقعا منصفانه و عادلانه نیست هواداران آن دو تیم به ورزشگاه بیایند اما هواداران ما اجازه‌ی ورود به ورزشگاه نداشته باشند، مگر ورزشگاه ما مسقف است؟! اگر قرار است بازی‌ها با تماشاگر باشد باید برای همه‌ی بازی‌ها باشد نه فقط بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس!

سیف‌الله‌پور در پایان گفت: فلسفه‌ی حضور ما در ورزشگاه شهدای ساری، حضور و حمایت هواداران‌مان است وگرنه اگر بازی بدون تماشاگر بود می‌توانستیم حتی بازی را در تهران برگزار کنیم.در پایان لازم به ذکر است از تلاشهای جناب بهاروند و سهیل مهدی عزیز تشکر دارم و زحماتشان بر کسی پوشیده نیست، چه کنیم که میدانیم فشارها از مراجع بالاتری صورت میگیرد و ما هم اعتراضمان از سر احقاق حق هواداران خونگرممان است، چراکه سرمایه های اصلی باشگاه نساجی مازندران هستند و خواهند بود... صراحتا اعلام میداریم که باید چهارشنبه در کنار هوادارانمان به مصاف پیکان تهران برویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما