مسئول فضای مجازی سپاه کربلا مازندران خبر داد

راه‌اندازی سایت جامع «امین» با هدف ایجاد فضای امن مجازی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۵۷۰۵۲
مسئول فضای مجازی سپاه کربلا مازندران گفت: نرم‌افزار تلفن همراه و سایت جامع «امین» با هدف ایجاد فضای امن مجازی در بخش‌های مختلف برای عموم مخاطبانی که به دنبال محتواهای با ارزش و مفید هستند؛ راه‌اندازی شده است.
۰
plusresetminus
راه‌اندازی سایت جامع «امین» با هدف ایجاد فضای امن مجازی
به گزارش بلاغ؛ محمد نوری در نخستین گردهمایی و دوره توانمندسازی مدیران فضای مجازی پایگاه و حوزه‌های شهرستان بابل اظهار کرد: امروز دیگر نمی‌توان با نسخه حذف فضای مجازی برای زندگی‌ها توقع داشت که افراد فضای مجازی را از زندگی خود حذف کنند.

وی افزود: این واقعیت در دنیای امروز مشهود است که دیگر نمی‌توانیم حضور فضای مجازی را در زندگی نادیده بگیریم  اما می‌توان تاثیر آن را بر سبک زندگی افراد به‌‌عنوان عضو جدانشدنی عنوان کرد.

مسئول فضای مجازی سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: حال این سوال مطرح می‌شود که این تاثیر تا چه میزان درست است و از کجا به بعد دچار افراط می‌شود باید به جواب این سؤال به صورت کارشناسی پرداخت.
 
نوری خاطرنشان کرد: توسعه فناوری‌های فرهنگی، جریان‌شناسی و جریان‌سازی فرهنگی، تولید و نشر محتواهای ارزشی و انقلابی، توسعه پلتفرم‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و اعتلای الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی نیازمند کار کردن در این حوزه‌ها است.
 
 وی اظهار کرد: شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی بسیج از سه سال پیش در مازندران شروع شده که در طول این سه سال، فعالان بسیجی در فضای مجازی در لایه‌های تولید محتوا، سواد رسانه، پاییش و تحلیل بررسی اطلاعات، موضوعات فنی و زیرساختی سازماندهی و آموزش لازم و متناسب در حوزه‌ها به آن‌ها داده شد که امیدواریم با ایجاد چنین فضای مجازی در استان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.
 
مسئول فضای مجازی سپاه کربلا مازندران افزود: یکی از اهدافی که سپاه در فضای مجازی با داشتن متولیان در این امور سرمایه‌گذاری کرده و بر آن تاکید دارد این است که نخبگان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا را شناسایی تا به‌صورت هدفمند و با برنامه هوشمند بتوانند آنچه که در حوزه مصادیق ناهنجاری بوده به آن بپردازند.
 
نوری یادآور شد: متاسفانه نتوانستیم فضای مجازی را در داخل کشور مدیریت کنیم  بنابراین تولید محتوا در راستای پاسخ به شبهات، دروغ پراکنی و فریب افکار عمومی رویکردی‌ است که باید در فضای مجازی دنبال کنیم و این مهم نیازمند اقدامات موثر دلسوزان انقلاب است.
 
وی در پایان گفت: ۴۴ گردان ناحیه و ۱۸۰ گردان حوزه محور در مازندران فعالیت می‌کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰