تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۵۷۰۴۱
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش حضوری برای دانش آموزان متوسطه دوم از ۱۵ آبان ماه آغاز شد و از امروز نیز آموزش حضوری برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول آغاز می شود.
۰
plusresetminus
زنگ بازگشایی مدارس در مازندران به صدا درآمد/ لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس
به گزارش بلاغ، علیرضا سعدی پور در آیین بازگشایی مدارس مازندران که در شهرستان آمل برگزار شد اظهار کرد: آموزش حضوری برای دانش آموزان متوسطه دوم از ۱۵ آبان ماه آغاز شد و از امروز نیز آموزش حضوری برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول آغاز می شود.

وی با بیان تاثیر مثبت حضوری بودن مدارس، عنوان کرد: تحقیقات نشان داده همه تجهیزات و در فضای مجازی اماده باشد، میزان بهره وری ۵۰ درصد خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: رعایت پروتکل ها باید سرلوحه ی کار قرار بگیرد، ماسک زدن، ضدعفونی کردن،  پروتکل ها باید رعایت شود، هم توسط دانش اموزان و هم اولیای مدرسه رعایت می کنند.

این مسئول به حس خوب حضور دانش اموزان در مدارس اشاره کرد و افزود: صدای شادی بچه ها در مدارس، فضای روحی و روانی خوبی را در جامعه طنین انداز می کند.
  
سعدی پور در خصوص نظارت بر رعایت پرتکل ها اظهار کرد: همه نظارت ها توسط ارزیابان بازرسی می شود، تیمی را مدیر اموزش و پرورش هر مدرسه دارد که این افردا در مدارس حضور پیدا می کنند، فرم ها  چک لیست ها دارند بر اساس ان ارزیبی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به مدیر شورا و کارگروه مدرسه تفویض اختیار داده شده که مدیران با استفاده از انجمن اولیا و مربیان و ارکان مدرسه و شورای دانش اموزی جلساتی را تشکیل می دهند که چه تعداد دانش اموز حضور داشته باشند .

مدیرکل اموزش و پرورش مازندران افزود: به ازای هر دانش اموز باید ۲ متر و ۲۵ سانتی متر مربع فضا داشته باشیم، خانوادهها ناظرین اصلی ما خواهند بود، خانواده ها با حضور در مدرسه وضعیت تحصیلی فرزندان خود را ببینند تا با نظارت خانواده ها و اموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی مخصوصا شبکه بهداشت و درمان در شهرستان هم افزایی داشته باشند تا دانش اموزان در این فضا سلامتشان حفظ شود.

وی با بیان اینکه مقررات و قوانینی که قبل از کرونا بود حاکم است، خاطرنشان کرد: ولی خانواده ها می توانند با هماهنگی مدیران مدرسه ساعت حضور دانش اموزان را کاهش دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما