تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۵۷۰۳۱
فرماندار آمل با اشاره به اینکه بسیج برخواسته از تفکر است، گفت: هر آزاد اندیشی که بتواند به مردم خدمت کند بسیجی است و هر کسی که تفکر بسیجی دارد، به مردم در موقع نیاز کمک می کند.
۰
plusresetminus
جامعه به تفکر بسیجی در مدیریت نیاز دارد
علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار بلاغ  با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج برخواسته از تفکر است، هر ازاد اندیشی که بتواند به مردم خدمت کند بسیجی است و هر کسی که تفکر بسیجی دارد، به مردم در موقع نیاز کمک می کند.

وی با تاکید اینکه دفاع مقدس قطعه ای از بهشت بود، عنوان کرد: شاهد صحنه های بودیم که بعد دفاع مقدس کمتر دیدیم، خصوصا جای سردار سلیمانی به شدت خالی است، اما تفکربالندگی ایشان در طرح حاج قاسم در دوره های سخت کرونا کمک‌مان کرد و نشان داد تفکر بسیج همچنان جریان دارد.

فرماندار آمل  با بیان اینکه درهرجا مشکل داشتیم با سپاه و بسیج تماس میگرفتیم، تصریح کرد: بسیجیان دست دولت و مردم را از ابتدای کرونا با تولید وسایل مورد نیاز چون ماسک، گان، کمک به بیمارستان ها و خانوادگان نیازمند، طرح واکسیناسیون گرفتند.

این مسئول ادامه داد: همه کسانی که در جنگ حضور داشتند، باید خاطراتشان را مکتوب کنند برای آیندگان بگذاریم تا استفاده کنند، متاسفانه در فرهنگ مکتوب مشکل داریم.

شریعت گفت: در جنگ سهم کوچکی داشتیم، تمام جنگ خاطره است، از شوخی، ورزش ها، دعای قبل عملیات، در مجموع سبک زندگی رزمندگان خیلی خوب بود، یکی از رزمندگان ۱۴ ساله اش بود قبل عملیات والفجر6 روی سنگ با گوگرد اسم خود را نوشت، اتش را روشن کرد باد زد و کل صورتش می سوخت.

 وی با بیان اینکه جامعه به تفکر بسیجی و دفاع مقدسی در مدیریت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: نیمه های شب خیلی درد داشت به او گفتم خیلی درد داری؟، گفت از اینکه درد می کشم ناراحت نیستم، ناراحتی ام برای ان است که کارم برای رضای خدا نبوده و دردی که می کشم برای رضای خدا نبود است، اگر این تفکر در بین مدیران و جامعه باشد، جامعه ایده ال خواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴