کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران عنوان کرد

خیز آرام طلا روی مدار گرانی/سکه به نیمه کانال 12 میلیونی نزدیک‌تر شد

30 آبان 1400 ساعت 21:22

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از روند صعوی قیمت‌ها طی روزهای اخیر در بازار طلا خبر داد و گفت: قیمت سکه امامی در بازار امروز به نیمه کانال 12 میلیون تومانی، نزدیک‌تر شد.


محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از روند صعوی قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: از سه روز گذشته تاکنون، قیمت‌ها در حال طی یک روند رو به بالا است که عمدتا به نوسانات دلار و اخبار ضد و نقیض در ماجرای ارز ترجیحی بر می‌گردد.

وی افزود: در حال حاضر، هر مثقال طلا در بازار خود را از نرخ 5 میلیون و 324 هزار تومان به نرخ 5 میلیون و 375 هزار تومان رسانه است و هر گرم نیز به یک میلیون و 242 هزار تومان رسیده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: سکه امامی امروز، 12 میلیون و 420 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 420 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 900 هزار تومان قیمت خورد.

نصیری ادامه داد: بنظر نمی‌رسد این روند صعودی گذرا باشد و ادامه‌دار خواهد بود، هر طور دولت در تلاش است تا قیمت‌ها را متعادل کند، اما هر بار موضوعی موجب تنش قیمتی در بازار می‌شود.

نصیری بیان کرد: در حال حاضر در سایت‌ها، قیمت دلار اعلام نمی‌شود، اما عملا در بازار تهران با قیمت 28 هزار و 400 تومان خرید و فروش می‌شود و چون طلا همیشه با دلار مقایسه می‌شود، لذا اکنون هم یک روند صعودی گرفته است.

وی متذکر شد: در حال حاضر که قیمت‌ها یک روند صعودی البته با شیب کم به خود گرفته است، زمان مناسبی برای خریداران طلا است تا در درازمدت به یک منفعت مطلوبی هم دست پیدا کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457018

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457018/خیز-آرام-طلا-روی-مدار-گرانی-سکه-نیمه-کانال-12-میلیونی-نزدیک-تر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com