تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۴۵۷۰۱۵
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: اگر امروز قدمی برای کمک به محرومین برداریم بزرگترین مقابله با استکبار است این اگر به‌عنوان هدف باشد همه کار ما برای خدمت رسانی خواهد بود.
۰
plusresetminus
هر قدم برای کمک به محرومان بزرگترین مقابله با استکبار است
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم افتتاح یک واحد خانه محروم در روستای دارابکلا میاندورود با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در ایام مبارک هفته بسیج شاهد افتتاح پروژه‌هایی هستیم که در راستای خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: این اقدامات در راستای دستور رهبری برای خدمت رسانی به نیازمندان و رفع محرومیت است.
 
وی بیان کرد: ما امروز بسیج را در داشتن کارت نمی‌بینیم بلکه هر کسی در هر لباسی که به مردم خدمت کند بسیجی است و بالاترین و بهترین ویژگی فرد بسیجی ولایت مداری است و بصیرت داشتن، ایمان داشتن و عمل به هنگام و به اندازه از دیگر ویژگی‌های یک فرد بسیجی است.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: امروز هر کسی در هر لباسی در روستای خود برای رفع محرومیت تلاش کنند و سعی کنند که یک کار خوب و ارزشمند انجام دهند نتیجه می‌شود دلخوشی یک خانواده که تمام وجودش یک سرپناه است که امروز در آن قرار دارد و ما هم جز این نمی‌خواهیم.
 
مسلمی با تشکر از همه کسانی که به طریق مختلف برای تکمیل این خانه تلاش کردند و قدم برداشتند، تصریج کرد: وقتی خوشحالی بر لبان صاحبان این خانه می‌آید بهترین مزدی است که به این افراد داده می‌شود.
 
وی افزود: اگر امروز قدمی برای کمک به محرومین برداریم بزرگترین مقابله با استکبار است این اگر به‌عنوان هدف باشد همه کار ما برای خدمت رسانی خواهد بود.
 
مسلمی با بیان اینکه در سال جاری هزار و  ۴۰۰ واحد مسکن مدد جویی و کمیته امداد در تعهدات ما بود، گفت: این هفته شاهد بهره برداری ۳۸ خانه مددجویی در استان هستیم.
 
وی اضافه کرد: امروز که در میاندورود یک مسکن مددجویی افتتاح کردیم از مجموع ۱۵ واحد مددجویی است که در سال جاری به‌عنوان تعهدات ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود بود و در این هفته ۴ واحد مسکن مددجویی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.
 
مسلمی تاکید کرد: اقداماتی که در حوزه ساخت خانه مسکن مددجویی دارد اتفاق می‌افتد نتیجه حضور خیرین محلی از دهیار، بخشدار، اعضای شورای پایگاه مقاومت و خانواده شهدایی است که در این محله هستند و کمک می‌کنند که این خانه‌های مسکن مددجویی به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲