با حضور رئیس سازمان بسیج به صورت ویدئو‌ کنفرانس؛

۱۵۰ پروژه محرومیت‌دایی در مازندران افتتاح شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۵۷۰۱۱
فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۱۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی استان مازندران ویژه چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین خبر داد و گفت: در آخرین روز از هفته بسیج شاهد اقدام عملی نظارت بر بازارهای استان خواهیم بود.
۰
plusresetminus
۱۵۰ پروژه محرومیت‌دایی در مازندران افتتاح شد
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در آئین افتتاح ۱۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی استان مازندران در محل ستاد فرماندهی سپاه کربلا ویژه چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین که به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صورت گرفت، ضمن تبریک به.مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: آنچه که امروز اهمیت دارد و باید مورد توجه باشد بحث اقدام جهادی و کار برای مردم به نیت رضای خدا است چرا که بزرگ‌ترین راه مقابله با استکبار خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در این راستاسعی کردیم همه امورات خدمت‌رسانی را معطوف به قشر متوسط رو به پایین جامعه کرده و در محروم‌ترین نقطه به اجرای پروژه‌ها با همکاری و مساعدت استاندار مازندران اقدام کنیم.

مسلمی تاکید کرد: یکی از موارد مهم کمک به ساخت خانه‌های محرومین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این حوزه نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشتیم ،پارسال حدود ۴۵۶ واحد مسکن مددجویی و امسال ۱۱۵۰ واحد مسکن در استان مازندران و ۲۵۰ واحد در منطقه چابهار سیستان و بلوچستان در حال ساخت داریم.

وی با بیان اینکه در بحث کمک مومنانه توفیقات خوبی با کمک خیرین داشتیم، اعلام کرد: اراده ما در بحث امورات این است که بتوانسم بخشی از نیازهای مردم را مرتفع کنیم و امید را در جامعه ایجاد کنیم.

مسلمی ادامه داد: یکی از کارهایی که به تفاهم با معاون اول رئیس جمهوری و رئیس بسیج مستضعفین در حال انجام است بحث نظارت بر بازار است در این بخش تاکنون جلسات خوبی برگزارو با اهتمام شخص استاندار امروز دوره آموزشی با حضور افراد دخیل در این امر در سطح استان در حال برگزاری است، تا روز جمعه پنجم آذر اقدام عملی در حوزه نظارت بازار را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه توجه ما به خرده‌فروشان در کسبه بازار نیست، تاکید کرد: عمده نگاهمان قطع دست واسطه‌ها با نظارت بر کارخانجات تولیدی بزرگ و مراکز عمده خدماتی است تا با نظارت جدی شاهد ایجاد ثبات در بازار باشیم.

استاندار مازندران نیز در این مراسم عدم نظارت بر بازار رایکی از گلایه‌های مردم مازندران دانست و گفت: در این زمینه با همکاری بسیج ضمن نظارت متن بازار بر روی مراکز اصلی توزیع لوازم ضروری نظارت خواهیم داشت و به مردم شریف قول می‌دهم در آینده نزدیک شاهد آرامش در بازار خواهند بود.

سید محمود حسینی پور ضمن تبریک هفته بسیج به‌ویژه بسیجیان سلحشور خانواده‌های معظم شهدا ایثارگران و جانبازان به گزارشی از دستاوردهای مجموعه بسیج سازندگی در استان اشاره کرد و حضور بسیجیان در امر سازندگی و محرومیت‌زدایی را ارزشمند دانست.

استاندار مازندران افزود: همانطور که می‌دانید ما در انقلاب اسلامی ایران از ابتدای انقلاب نقش بسیج  نقش منحصر به فردی بود زمانی که بسیج وارد دفاع مقدس شد شرایط به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر پیدا کرد،در دفاع حرم هم بسیجیان توانست در مقاومتی که در منطقه شکل گرفت فضای جریان مقاومت را نسبت به جریانات الهادی که قصد داشتند با اقدامات تروریستی شرایط کشورها را تغییر بدهند، با تفکر بسیجی موفق نشدند.

حسینی پور تصریح کرد: امروز در صحنه سازندگی هم تفکر بسیجی حاکم و غالب بر تفکرات دیگری شد، متاسفانه ما بعد از دفاع مقدس به بهانه سازندگی، جریان لیبرالیسم در مجموعه اجرایی کشور نقش موثری پیدا کرد در نتیجه تفکرات لیبرالی را بر کشور حاکم کردند تا جایی که تنها حوزه‌ای که ما در کشور در آن دچار کم و کاستی هستیم جریان اقتصادی است.

استاندار مازندران ادامه داد: این جریان در اختیار تفکر بسیجی نبود، امروز راه حل برون‌رفت از این جریان اقتصادی ایجاد و احیای تفکر بسیجی است، اگر بتوانیم تفکر بسیجی را در امر سازندگی حاکم کنیم تردید نداریم که به سرعت شرایط اقتصادی کشکر تغییر پیدا خواهد کرد.

این مسئول عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل نجات کشور است، خوشبختانه تعامل بسیار خوبی در مجموعه بسیج و مدیریت اجرایی استان به وجود آمده است، قطعا ما در پروژه‌هایی که در استان اولویت دارد، تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی برنامه بودجه اعتبارات ویژه‌ای را در اختیار بسیج سازندگی قرار دهیم و با همکاری مردم بتوانیم اقدامات اورژانسی برای معیشت مردم را با همکاری بسیج زودتر انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: میدانیم که مردم امروز به شدت با بحث بازار و گرانی قیمت کالاها درگیر هستند، متاسفانه سوداگرانی وجود دارند که با خلا نظارتی که در حوزه بازار وجود دارد شرایط بازار را تعییر بدهند و مردم به شدت در این زمینه ناراحت هستند،  و یکی از بیشترین گلایه‌های مردم از حقیر  وضعیت بد بازار است.

حسینی پور اذعان کرد: در این زمینه جلساتی با مجموعه سپاه برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد، نظارت ما ضمن اینکه در متن بازار است اما اصل نظارت روی مراکز اصلی توزیع لوازم ضروری است چرا که بیشتر انحرافات را در خود دارد، امیدواریم با نظارت دقیق با حضور بسیجیان آموزش‌دیده به مردم شریف قول می‌دهیم در آینده نزدیک شاهد آرامش در بازار خواهیم بود.

به گزارش بلاغ، این مراسم با حضور ویدئو کنفرانسی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور و محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما