تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۵۷۰۰۵
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: راهداران استان هر ساله در فصل زمستان عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند اما امسال باتوجه‌به زمستان زودرس، ۳۵۰ راهدار از ۲۹ مهر ماه در ۲۲ راهدارخانه استان مستقر شده‌اند.
۰
plusresetminus
آغاز زودهنگام راهداری زمستانی در مازندران/۳۵۰ راهدار در جاده‌ها مستقر شدند
به گزارش بلاغ، عباسعلی نجفی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به زمستان زودرس امسال در استان، عملیات راهداری زمستانی امسال یک ماه زودتر (۲۹ مهر) با حضور ۳۵۰راهدار در قالب ۳۳گروه ثابت و سیّار و ۲۲راهدارخانه، در سطح جاده‌های استان اجرا شد.

وی با اشاره به وجود ۳هزار و ۷۰۰کیلومتر راه‌های برفگیر و نیز ۳۰۰گردنه به طول ۷۰۰کیلومتر در جاده‌های مازندران افزود: امسال ۲۵۰دستگاه ماشین آلات راهداری در عملیات راهداری زمستانی بکارگیری می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: همچنین تابستان امسال، ماشین آلات راهداری به ویژه برف روب، برف خور، نمک‌پاش، گریدر، لودر، بولدوزر و ماشین آلات کمک دار سَبُک این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی آماده شده‌اند.

نجفی، متوسط عمر ناوگان راهداری مازندران حدود ۳۰سال اعلام کرد و گفت: تامین سالانه بیش از ۳۰هزار تُن نمک (بیشتر از میزان پیش بینی شده)، ماسه برای یخ زُدایی و جلوگیری از یخ زدگی راه‌ها، از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: علاوه بر استفاده از اطلاعات نرم افزار‌های هواشناسی جاده‌ای، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و نیز اداره کل هواشناسی استان، آخرین اطلاعات و تغییرات را در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار می‌دهند.

نجفی خاطرنشان کرد: جاده‌های مازندران با استفاده از ۴۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری، به صورت آنلاین مورد نظارت و کنترل قرار داشته و همچنین ۷۸دستگاه ترددشُمار و ۱۰ دستگاه تابلوی پیام برای انتقال اطلاعات لازم به کاربران در جاده‌های استان نصب شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴