کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه اعلام کرد

اجرای هزار برنامه هفته بسیج در سوادکوه

30 آبان 1400 ساعت 1:13

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: همه‌جانبه‌گری از ویژگی‌های بسیج است که در مناسبت‌ها، حوادث و رخدادهای مختلف حضور دارد و هرجا مردم نیازمند باشند، بسیج با قدرت حضور پیدا می‌کند و آرامش مردم، دغدغه اصلی بسیجیان است که در اقتدار، رزمی، معیشت مردم، کمک به محرومان، سلامت و امنیت خود را نشان می‌دهد.


به گزارش بلاغ، محمدباقر قزلباش در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: همه‌جانبه‌گری از ویژگی‌های بسیج است که در مناسبت‌ها، حوادث و رخدادهای مختلف حضور دارد و هرجا مردم نیازمند باشند، بسیج با قدرت حضور پیدا می‌کند و آرامش مردم، دغدغه اصلی بسیجیان است که در اقتدار، رزمی، معیشت مردم، کمک به محرومان، سلامت و امنیت خود را نشان می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه بسیج مجموعه مردمی با حضور اقشار مختلف مردم است که با مردم و برای مردم تلاش می‌کند، افزود: «بسیج؛ پاره تن مردم» شعار هفته بسیج امسال است و ولایت‌مداری و خلوص‌نیت، سرلوحه بسیجیان است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه هفته بسیج و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از تلاش‌های مجموعه است، خاطر نشان کرد: هزار برنامه در سطح رده‌ها، اقشار، پایگاه‌ها و محوری شهرستانی برای هفته بسیج سوادکوه برنامه‌ریزی شد.
 
قزلباش افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان، افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی در میدان شهر زیراب، رزمایش کمک مؤمنانه با اهدای هزار بسته کمک مؤمنانه، تقدیر از نخبگان بسیجی در منازل آنان و تجلیل از خانواده شهدای نخبه، افتتاح مجتمع‌های قرآنی در زیراب و پل‌سفید تعدادی از برنامه‌های هفته بسیج است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد:  برگزاری مسابقه قرآنی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید سلیمانی در شرکت پیشرو معادن، نمایشگاه علمی و اختراع‌ها، برگزاری راهیان نور جنگل در سوادکوه و بازدید وروایت‌گری یادمان‌های سوادکوه، ویزیت رایگان و اعزام به مناطق محروم، شعر هفته بسیج، المپیاد ورزشی با حضور هزار و ۵۰۰ ورزشکار، همایش‌های مختلف روشنگری و بصیرت افزایی، میزبانی شهدای رسانه استان مازندران در ۶ آذرماه، نشست تخصصی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، جشنواره مالک اشتر و تحلیل از بسیجیان نمونه، رزمایش اقتدار بسبجیان، جشنواره تولیدات فضای مجازی در یازده حوزه، افتتاح خانه محروم و ۲ پایگاه مقاومت از  دیگربرنامه‌های هفته بسیج در سوادکوه است.
 
وی در پایان خاطر اظهار کرد: ۳۷ برنامه شهرستانی به مناسبت هفته بسیج در سوادکوه برگزار می‌شود و بازارچه اقتصاد مقاومتی در صورت حمایت ادارات و‌ نهاد‌ها به صورت بازار روز  و عرضه تولید‌های خانگی امکان‌پذیر است.
 


کد مطلب: 456993

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/456993/اجرای-هزار-برنامه-هفته-بسیج-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com