کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه خبر داد

تجلیل از فعالان حوزه کتاب سوادکوه

30 آبان 1400 ساعت 1:12

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه از تجلیل فعالان حوزه کتاب در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ، حمید امینی طی گفت‌وگویی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، از دست‌اندرکاران حوزه کتاب جهت اجرای برنامه‌ها و اقدامات انجام شده برای گرامیداشت هفته کتاب که با مشارکت شورای اسلامی شهرستان سوادکوه، کانون پرورش فکری سوادکوه و باشگاه کتابخوانی یار مهربان سوادکوه تقدیر و اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی متولی و مسئول گرامیداشت این روز بزرگ و مهم هستند.
 
وی افزود: تقدیر و قدردانی از مرجع و منبعی که همگی وامدار این موهبت الهی به نام کتاب، علم و دانش هستیم، کوچکترین و کمترین کار است.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه خاطرنشان کرد: انجام فضاسازی شهری با رنگ و بوی کتاب و مطالعه، گامی در جهت شناسایی عموم مردم با این هفته و ایجاد ترغیب و تشویق برای جوانان و نوجوانان این شهرستان است.
 
امینی افزود: مساعدت  بیشتر شهرداران  شهرهای پل‌سفید، زیراب و آلاشت در نصب استند، بنرهای پهن پیکر و… با موضوع یاد شده در این هفته مورد انتظار است.
 
وی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات بیست و نهمین دوره هفته کتاب با همکاری شورای اسلامی شهرستان سوادکوه گفت: نقد و بررسی کتاب "آخرین زاغ بور دشت بزرگ"،تقدیر از برگزیدگان اختتامیه جشنواره کتابخوانی"پویش نشاط نوروزی-جام باشگاه کتابخوانی"، مسابقه کتاب بخوان و طراحی کن، با همکاری باشگاه کتابخوانی یار مهربان بخشی از برنامه‌ها است.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی سوادکوه در پایان با به دیگر برنامه‌ها اشاره و اظهار کرد:تقدیر از ناشرین و نویسندگان فعال شهرستان، تقدیر از ناشر و نویسنده پیشکسوت شهرستان، رونمایی کتاب از دیگر برنامه های  هفته کتاب در شهرستان سوادکوه است.


کد مطلب: 456991

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/456991/تجلیل-فعالان-حوزه-کتاب-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com