تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴
کد مطلب : ۴۵۶۹۹۰
مخترع جوان آملی گفت: جوانان نخبه امروز برای تولید انبوه طرح‌های خود نیازمند سرمایه و حمایت از سوی دولت و مسئولین هستند.
۰
plusresetminus
دولت از طرح‌های خوداشتغالی حمایت کند
هادی حبیبی مخترع جوان آملی در حاشیه نمایشگاه اُسوه که به‌مناسبت هفته بسیج در حسینیه عاشقان کربلا ساری در حال برگزاری شد؛ در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: طرح‌های خوبی در نمایشگاه ارائه شد و ما هم از مرکز رشد آمل چندین طرح در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته‌ایم.

وی افزود: برای تولید و عرضه طرح‌ها نیاز به حمایت دستگاه‌های مرتبط برای رسیدن به تولید انبوه داریم.

مخترع جوان آملی تصریح کرد: تولید انبوه بُردهای الکترونیکی یا دیگر محصولات مرکز رشد نیاز به سرمایه دارد چراکه اگر تولید به مرحله انبوه نرسد؛ مزیت رقابتی نخواهد داشت.

حبیبی ادامه داد: به‌طور مثال چین محصولی را بالای یک میلیون تولید می‌کند و قیمت در بازار بسیار سرشکن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بُردی که در این نمایشگاه ارائه شد یک نمونه ۹۰۰ هزار تومان هزینه تولید دارد اما اگر ۱۰۰ مورد از آن تولید شود به ۹۰ هزار تومان تغییر قیمت خواهد داد و محصول نهایی ۱۰ برابر کاهش هزینه خواهد داشت.

نخبه جوان آملی بیان کرد: اگر بخواهیم با تیراژ بالا تولید داشته باشیم نیازمند سرمایه اولیه خواهد بود که عدم انجام این کار مانع رقابت در بازار خواهد بود.

حبیبی یادآور شد: متاسفانه سرمایه اولیه را جوان امروز از کجا تهیه کند؛ اگر حمایت نباشد نمی‌توان انتظار داشت تا جوانان امروز در زمینه تولید، رشد کند.

وی در پایان گفت: ۵ نمونه طرح با عنوان‌های وی پی اس دوربین‌های مدار بسته، پنل‌های غیر لمسی آسانسور، رکوردهای هوشمندسازی اماکن و دیگر طرح‌ها که یک مورد تاکنون ثبت شد اما در تامین بودجه مشکل داشته و تا به امروز حمایت لازم انجام نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴