کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست مسابقات ورزش زورخانه ای مازندران خبر داد

برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای مازندران با 11 تیم/ آمل بر سکوی اول ایستاد

29 آبان 1400 ساعت 0:42

سرپرست مسابقات ورزش زورخانه ای مازندران گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شرکت 11 تیم از شهرستان های مختلف چون قائمشهر، بابل، ، محمودآباد، نور و.. در رده های سنتی آزاد این مسابقات برگزار شد.


به گزارش بلاغ؛سینا ناصر شیرزاد، سرپرست مسابقات ورزش زورخانه ای مازندران در حاشیه مسابقات زورخانه ای استان که در زورخانه شهید جبرئیلی نیاکی آمل برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار بلاغ گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شرکت  11 تیم  از شهرستان های مختلف چون قائمشهر، بابل، ، محمودآباد، نور و.. در رده  های سنتی آزاد این مسابقات برگزار شد که تا شامگاه  روز جمعه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه مسابقات با استقبال خوبی همراه بود، عنوان کرد: این مسابقات در سه رشته میل گیری، سنگ و کباده در رده سنی آزاد برگزار شد.

.سرپرست مسابقات ورزش زورخانه ای مازندران تصریح کرد: برای زنده نگهداشتن نقش و فرهنگ بسیجی و روحیه استقامت، ایستادگی و مقاومت این مسابقات در سطح استان برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دو سال وقفه بخاطر شرایط کرونا این مسابقات شروع خوبی برای ورزش زورخانه ای که میراث کهن ایران است و می تواند روحیه پهلوانی را در جامعه و به نسل بعدی ارتقا دهد.

شیرزاد از برگزیدگان این مسابقات گفت: تیم آمل اول، تیم بابل دوم و تیم ساری توانست بر سکوی این مسابقات بایستند و در کباده حسین شریفی از بابل مقام اول ، حسن مقدس از آمل مقام دوم و چنگیز محمدپور از نکا و عرفان جمال دار از رامسر مشترک مقام سوم را کسب کردند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 456963

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/456963/برگزاری-مسابقات-ورزش-زورخانه-مازندران-11-تیم-آمل-سکوی-اول-ایستاد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com