فرمانده سپاه آمل اعلام کرد

اجرای 804 برنامه هفته بسیج در آمل

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۵۶۹۵۸
فرمانده سپاه آمل گفت:بسیج نه تنها در پیروزی تثبیت انقلاب اسلامی نقش داشته بلکه با توسعه عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و تضمین ماندگار این انقلاب افزوده است.
۰
plusresetminus
اجرای 804 برنامه هفته بسیج در آمل
جابر عسگری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به هفته بسیج، گفت: تبلور ارتش بیست میلیونی امام خمینی(ره) که با فرمان تاریخی شان در پنجم آذرماه سال ۵۸ تشکیل دادند و امروز از مرز بیست میلیون گذشته است نشان از درایت و هوشمندی امام بوده است و می توان یکی از با ارزش‌ترین یادگاران حضرت امام  ره آن را دانست.

وی با بیان برگزاری  804 برنامه در هفته بسیج، عنوان کرد: برنامه ها در 47 عنوان در حوزه نهضت خدمات مومنانه،1400 بسته معیشتی، جهیزیه و لوازم التحریر، افتتاح20 خانه محروم، افتتاح 10 پروژه اقتصاد مقاومتی، نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ایجاد نمایشگاه علمی و اقتصاد مقاومتی و.. از جمله برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه آمل با تاکید اینکه دین برای بسیجی در عبادت خلاصه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به جهاد کبیر داشته و دینی که تمام وجه آن به قشر مستضعف و آسیب‌پذیر جامعه است، حضور در کنار مردم و برای مردم و همراه با حفظ ارزش های اسلام و انقلاب خواهد بود.

وی یکی از مهمترین دلایل و رمز ماندگاری انقلاب را بسیج خواند و اظهار کرد: بسیج نه تنها در پیروزی تثبیت انقلاب اسلامی نقش داشته بلکه با توسعه عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و تضمین ماندگار این انقلاب افزوده است.

عسگری ادامه داد: نه تنها تهدیدات را از مرزهای کشور دور کرده، بلکه امروزه مرزهای انقلاب را به کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان منتقل کرده است بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب از بسیج به عنوان نیرویی درون زای انقلاب یاد کردند.

وی  علاج مشکلات کشور را در گرو جوشیدن اراده و استقامت از درون ملت دانست و بیان کرد: آنچه بر روی آن باید در جامعه تکیه کرد روحیه انقلابی گری است و این روحیه را باید حفظ و آن را نشر دهیم.

فرمانده سپاه آمل در تعریف معنای روحیه انقلابی خاطرنشان کرد: یک انسان انقلابی شجاعت دارد، اهل اقدام و اهل عمل است، ابتکار می‌ ورزد، بن‌بست شکنی می کند و در نتیجه گره گشایی می کند، در این مسیر از چیزی نمی ترسد، به این راه امیدوار است به امید خدا به سمت آینده ی روشن حرکت می‌کند .

وی با بیان اینکه انقلابی گری یعنی تفکر بسیجی، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج پاره تن مردم باید گفت که بسیج در سازندگی و امدادرسانی نقش موثر و تاثیرگذاری باید داشته باشد.

عسگری به سخنان امام ره اشاره کرد و افزود: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد گردید.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است، انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه  است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴