کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر اعلام کرد

بهره‌برداری از 8 خانه محروم با اعتبار 3 میلیارد تومان در بابلسر

28 آبان 1400 ساعت 12:19

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: 8 خانه محروم در این شهرستان طول ۷ الی ۸ ماه با هزینه ۳ میلیارد تومان و کار جهادی و نیروهای انسانی آماده بهره‌برداری شد و نکته اساسی در حال حاضر تغییر آرایش رزمی گروه‌های جهادی برای انجام اقدامات مختلف است.


به گزارش بلاغ؛ مصطفی بازوند در اولین گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر یادبود شهدای جهادگر و گرامیداشت هفته بسیج که با حضور باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌محمدپور رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حجت‌الاسلام ‌نظافتی سفیر مهربانی، آرام مسئول حرکات جهادی سپاه کربلا، قلی‌نیا مسئول بسیج سازندگی سپاه و جمعی از مسئولین و گروه‌های جهادی بابلسر در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج مولد خلاقیت‌هایی است که نظام مقدس اسلامی برای مدل حکمرانی خود دارد و بسیجیان در جهاد، کار جهادی و عرصه‌های جهادی همواره حضور خواهند داشت.

وی افزود: مشارکت کردن به‌نوعی یکی از تولدهای بسیج است که از همان ابتدای انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب و در طول مبارزات فرهنگ و برکت بزرگی را ما داشتیم؛ امیرالمؤمنین آقا علی (ع) می‌فرمایند که إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر با اشاره به اینکه جهاد چهار قسم دارد، تصریح کرد: اولین پله جهاد، جهاد وقت، دوم جهاد مال بدون هیچ چشم داشتی، سوم جهاد جان و در نهایت آخرین پله و سخت‌ترین جهاد، جهاد آبرو است.

بازوند ادامه داد: مازندران استانی با ظرفیت بالا است؛ دیار علویان و هم من یک عنوان برای مازندران خصوصا شهرستان بابلسر داده‌ام به‌ نام "دارالمقسطین" (کسانی که به دنبال ایجاد قسط هستند) چراکه کاری مردمی و جهادی برازنده این مردم  است.

وی خاطرنشان کرد: سالروز آزادسازی سوسنگرد نمونه‌ای از نقش ویژه مردم مازندران در آزادسازی و بازسازی سوسنگرد است؛ آن زمان با پرچمداری مرحوم آیت‌الله روحانی که نماینده ولی فقیه وقت بود ۳۰۰ میلیون تومان برای بازسازی سوسنگرد کمک شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر یادآور شد: آیت‌الله روحانی خود هم در کنار بسیجیان و جهادگران مشغول کار شدند که با برآورد هزینه کار ۴۵۰ میلیارد تومان کمک شده است.

بازوند بیان کرد: عملکرد و کارنامه استان مازندران از زمان شروع کرونا با کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی مردمی، کمک‌های رسمی نه غیر رسمی به ثبت رسید؛ در دفاع مقدس، دفاع از حرم باز هم مازنی‌ها پیشرو بودند.

وی تصریح کرد: در یک سال ونیم گذشته ۲۴ میلیارد تومانی در شهرستان بابلسر کمک‌های مردمی رسمی ثبت شد.

فرمانده مقاومت ناحیه بابلسر در پایان گفت: هجرت و جهاد دو استراتژی مسلمان و فرد رشید برای مقابله با یک مانع در مسیر انقلاب اسلامی است که یا باید هجرت کرد یا باید جهاد کرد و امروز نیاز به تبیین جهاد داریم.

به گزارش بلاغ؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید مدافع حرم بریری و خانواده شهید مدافع سلامت ربیعی قدردانی شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 456947

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/456947/بهره-برداری-8-خانه-محروم-اعتبار-3-میلیارد-تومان-بابلسر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com