تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۵۶۹۳۳
فرمانده سپاه محمود آباد گفت: مردمی بودن، خدمات رسانی‌ بی‌منت،استکبار ستیزی، ولایت باوری و خلوص نیت ۵ مدال زرین تفکر بسیجی است که ولایت باوری و خلوص نیت دو شاخصه مهم آن است.
۱
plusresetminus
ولایت باوری و خلوص نیت دو شاخصه مهم بسیج است
به گزارش بلاغ، اسماعیل ابراهیم نژاد در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود:با نگاه متفکرانه امام خمینی (ره) بر لزوم حفظ انقلاب به دست نهادی مقدس ،بسیج مستضعفین شکل گرفت.

ابراهیم نژاد با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج (بسیج پاره تن مردم است )انتخاب شده است تصریح کرد: بسیج از جنس خود مردم است و اگر می‌خواهیم کشور امنیت داشته باشد مسئولین نیز باید دارای نگاه و تفکر بسیجی باشند چرا که تمامی پیشرفت های کشور مدیون تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه محمود آباد ضمن تاکید بر این موضوع که حفظ انقلاب و راه شهدا مستلزم حفظ رابطه با مردم است اظهار کرد: تا وقتی که کشور و ملت به امنیت احتیاج دارد به نیرو، عشق، ایمان و تفکر بسیجی نیز احتیاج خواهد داشت.

ابراهیم نژاد با یادآوری این مهم که شاخصه تمام برنامه های هفته بسیج بر مبنای مسجد محوری است و باید سنگر این انقلاب و اسلام حفظ شود اعلام کرد: در بحث امنیت پایدار گشت رضویون و ایست بازرسی فعال تر شده ایم چرا که هرچه امنیت بیشتر باشد زندگی روان تر، فکر آزادتر و خدمات رسانی آسان تر خواهد بود.

فرمانده سپاه محمودآباد خاطر نشان کرد: تشکر می کنم از تمام بسیجیانی که به هنگام سیل زلزله و تمام مشکلات مردمی به موقع حضور پیدا کردند و همچنین از کادر درمان عزیزمان که بدون تفکر و رسالت بسیجی هرگز از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون نمی‌آمدند.

وی در پایان ادامه داد: در هفته بسیج برگزاری یادواره شهدا ،برنامه ورزشی و اردویی ،برگزاری نشست‌های بسیطی ،استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت روشنگری نقش تاثیر گذار بسیج در انقلاب، دیدار از خانواده های معظم شهدا ،و عطرافشانی گلزار شهدا ،برگزاری تئاتر خیابانی، تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت، تجلیل از کادر درمان و برنامه کشوری تجمع مقتدر بسیجیان در مصلی شهرستان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما