تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۴۵۶۸۳۶
یک کارشناس سیاسی با بیان اینکه دولت سیزدهم در نخستین روز ماموریت چهار ساله خود، واکسیانسیون عموم جامعه را در سریع‌ترین زمان ممکن در اولویت قرار داد، گفت: آمار فوتی مبتلایان نزدیک به ۶۰۰ نفر در دوماه گذشته به ۱۲۵ نفر تقلیل یافت و واردات قریب به ۱۰۰ میلیون دوز واکسن از کشورهای معتمد، به مردم شریف این نوید را داد که دولت فعلی برای رفع مشکلات عزم راسخ دارد.
۱
plusresetminus
عزم راسخ دولت سیزدهم برای مقابله با کرونا/ برکت نگاه شهدا به دولت انقلابی است
محسن خاکزاد در گفت‌وگو با بلاغ؛ با اشاره به شیوع کرونا در کشور طی دو سال اخیر اظهار کرد: این بیماری نمونه‌ای از اقدامات خبیثانه دولت استکبار بوده که گریبانگیر جهان شد؛ اولا بیش از هر کشوری، آمریکا را درگیر کرد و دانشمندان بنام این کشور هنوز درمانده‌اند که با چه روش از این دام رها شوند.

وی افزود: تا ۲۰ مهر بالغ بر ۶۷ میلیون نفر دوز اول و دوم را دریافت کرده‌اند که این مقدار تزریق، یعنی روزانه نزدیک به ۸ میلیون دوز، توانست رکورد جهانی را از آن خود کند.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: بیش از ۶۵۰ نفر از بهترین متخصصین فن‌آوری واکسن در داخل به‌طور شبانه‌روز به‌فعالیت اشتغال دارند تا تولیدات داخل را پس از اخذ مجوز، به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

خاکزاد ادامه داد: گرچه اشکال‌تراشی برخی‌ها در داخل موانعی برای تولید ایجاد کرد اما دولت مقاوم ایستاده است تا خط تولید واکسن‌های داخلی به نُرم جهانی برسد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام جهادی دولت رئیسی توانست اعتمادسوزی‌های قبل را به بارقه امید مبدل سازد تا جایی که برای کنترل ویروس دلتا‌، که منطقه با معضل سخت مواجه بود، ایران توانست از آن عبور کند.

کارشناس سیاسی اظهار داشت: اگر بخواهیم علت این موفقیت و رویکردهای انقلابی دولت رئیسی را در عرصه‌های مختلف بررسی کنیم باید به این نکته دقت شود که اتحاد کشورهای منطقه، اروپا و آفریقا و... در دولت سیزدهم با نگاه افراطی برخی اقشار، متفاوت است.

خاکزاد گفت: این دولت با شعار ایجاد تحول و ایران قوی به میدان آمد و آگاه به زبان دنیا و هم سیاست را در بستر اسلامی، خوب می‌داند و این مهارت را دارد تا با هر کشوری به نفع ملت ایران مواجه شود و قراردادهایی که منافع ملی را تضمین کند، رها نکند.

وی یادآور شد: کرونا یا ریشه‌کن می‌شود و یا نسبت به مهار آن اقدام خواهد شد اما ملت شریف و جهان اسلام از یاد نخواهد برد که در سخت‌ترین اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور، دولت سیزدهم توانست با هنر ولایی خود، به امر رهبر فرزانه به مردم شریف و قشر جوان امید بخشد تا فردا را بهتر از روز قبل ترسیم کنند.

کارشناس سیاسی در پایان گفت: یادمان نرود اگر در مهار ویروس کرونا و رفع هر دشوار، اگر موفق بوده‌ایم، از برکت نگاه شهدا به دولت انقلابی و ملت بزرگ ایران است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴