تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۵۶۸۰۰
ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: فکر می‌کنم ورزشکاران تیراندازی و مربیان ایرانی نیاز دارند یک مربی خوب خارجی کنار تیم باشد.
۰
plusresetminus
هانیه رستمیان: تپانچه نیاز به مربی خارجی دارد/نصر انتظار داشت بعد از المپیک سرمربی باشد
به گزارش بلاغ،هانیه رستمیان درباره وضعیت تپانچه و تعویق اردوهای ملی، عنوان کرد: بعد از المپیک با فاصله طولانی اردوها شروع شد. با بازگشت فروغی از جام ریاست جهانی قرار است تمرینات دوباره از ۵ آذرماه آغاز شود تا خودمان را برای مسابقات جهانی و دیگر رقابت‌های پیش رو آماده کنیم.
ملی‌پوش تپانچه کشورمان درباره تغییرات ایجاد شده در کادر مربیگری، گفت: قبل از المپیک زیرنظر آقای نصر و نجفی تمرینات را پیگیری می‌کردیم. در زمان اعزام به مسابقات هم یک تورنمنت را نجفی همراه بود، یک تورنمنت دیگر نصر اما برای المپیک توکیو نصر همراه ما بود و تمرینات بیشتری با ورزشکاران داشت. بعد از المپیک نصر انتظار داشت سرمربی باشد اما این اتفاق رخ نداد و روند گذشته ادامه پیدا کرد یعنی نجفی سرمربی است و نصر مربی که فکر می‌کنم آقای نصر با این موضوع مشکل داشت و اردو را ترک کرد.
رستمیان درباره اینکه وضعیت تیم ملی را بعد از المپیک چطور می‌بینی و فکر نمی‌کنی با این شرایط دچار افت شوید، خاطرنشان کرد: من هم به فدراسیون و هم مربیان گفتم که ورزشکاران تیراندازی و مربیان ایرانی به مربی خوب خارجی نیاز دارند تا در کنار او تجربه کسب کنند و بعد از آن به عنوان مربی کنار تیم باشند. تیم تپانچه الان نیاز به مربی خوب دارد تا بتواند تیم را هدایت کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما