تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۵۶۶۷۹
جدایی سرمربی نساجی از این باشگاه حاشیه تازه‌ای بود که این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شد اما مالک باشگاه نساجی گفت :جدایی ساکت از تیم حقیقت ندارد. او سرمربی تیم است و باشگاه از او حمایت می‌کند.
۰
plusresetminus
آخرین خبرها از نساجی| از شایعه جدایی سرمربی و جذب یک بازیکن تا محرومیت سنگین الهامی !
به گزارش بلاغ،در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری مهرداد عبدی هافبک مازنی اسبق باشگاه نساجی مازندران و فصل گذشته سایپا تهران طی توافقی با باشگاه نساجی از هفته پنجم در خدمت باشگاه نساجی مازندران خواهد بود.
اما این روزها حواشی عجیبی در باشگاه نساجی به وجود آمده که خبر از استعفای سرمربی این تیم می‌دهد. خبری که در هفته‌های ابتدایی لیگ به نوعی شوک عجیبی برای هواداران این باشگاه پرطرفدار خواهد بود.
شنیده شده؛ ساکت الهامی در تمرین روز گذشته نساجی با بازیکنان خداحافظی کرده و در صورت تایید استعفایش، از نساجی جدا خواهد شد. خبری که به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و حاشیه‌ای خودساخته برای نساجی ایجاد کرد تا تیمی که در هفته‌های ابتدایی فصل خوب عمل کرده بود وارد این حاشیه شود.
اما بلافاصله باشگاه نساجی در صفحه رسمی خودش اعلام کرد که؛ ساکت الهامی ضمن رد شایعه استعفا، در کنار نساجی خواهد ماند و با قدرت در ادامه مسیر کنار باشگاه نساجی خواهد بود.
این داستان پیچیده به همین‌جا ختم نشد و خبر محرومیت سرمربی نساجی هم به این شایعات دامن زد.

* بالای ۵ جلسه محرومیت برای ساکت الهامی
اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای پرونده جنجالی ساکت الهامی را اعلام کردند.
ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان به دلیل اعتراض به داوری و دیگر مسائل اخراج شد.
گفته شده، کمیته انضباطی او را با جریمه سنگین نیز مواجه کرده است.
این موضوع شاید یکی از دلایلی باشد که نساجی بخواهد قید این سرمربی را بزند، اما تکذیب خبر جدایی ساکت الهامی توسط باشگاه نساجی موضوع را کمی پیچیده کرده است.
بعد از اینکه عوامل باشگاه نساجی جدایی الهامی را تکذیب کرده بودند، حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران هم در این باره گفت: جدایی ساکت از تیم حقیقت ندارد. او سرمربی تیم است و باشگاه از او حمایت می‌کند. ایشان قرارداد دارد و جایی نخواهد رفت.
وی افزود: تلاش‌مان بر این است که در مورد مسائلی که پیش آمده، با فدراسیون مذاکره کنیم و هنوز هم چیزی قطعی نیست و نباید واکنش شتاب زده به این موضوع داشته باشیم. در هر صورت ایشان با ما قرارداد دارد و در نساجی خواهد ماند.
 تازه ابتدای لیگ است و نساجی نباید با این مسائل پیش پا افتاده خودش را درگیر کند و وارد حواشی شود. امیدوارم تیم خوب استان مازندران هر چه زودتر به شرایط آرامش برگردد و در هفته‌های آینده موفق ظاهر شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷