تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۵۶۶۷۰
روز گذشته خبری مبنی بر خداحافظی ساکت الهامی سرمربی نساجی ماندران از بازیکنان نساجی در رسانه ها منتشر شد که ساعتی بعد این خبر توسط مالک باشگاه تکذیب شد.
۰
plusresetminus
از شایعه تا واقعیت جدایی ساکت الهامی از نساجی
به گزارش بلاغ، ساکت الهامی روز گذشته بعد از تمرین تیم نساجی مازندران گویا در رختکن با بازیکنان تیمش بصورت خصوصی خداحافظی کرد حال چگونه این خبر قبل پایان تمرین به گوش رسانه‌ها رسیده و به بیرون درز کرده است خود جای بسی تامل است.

گویا الهامی روز گذشته پس از شنیدن خبر محرومیت 5 جلسه‌ای بخاطر درگیری در بازی با گل گهر سیرجان که البته هنوز این رای نهایی نشده به شدت ناراحت شده است و با تصمیم احساسی با بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.

البته سرمربی نساجی روزهای قبل گلایه‌های بسیار تندی نسبت به نبود زمین چمن مناسب برای میزبانی تیم به مسولان باشگاه و مدیران استانی داشته است که هیچ عزمی برای ساخت ورزشگاه وطنی وجود ندارد.

همچنین الهامی در بازی با گل‌گهر سیرجان بعد از اخراج فریادهای خود را برسر مدیرعامل تیم ایزد سیف‌الله‌پور زد که چرا برای تغییر موعو بنیادی‌فر اقدامی نکرده که اکنون این شخص او را اخراج کند.

همه‌ی این گلایه های آقای الهامی جمع شد تا بعد از شنیدن خبر محرومیت 5 جلسه‌ای چنین واکنشی از خود نشان دهد و قبل از بازی با استقلال تهران حواشی جدی برای باشگاه بزرگ نساجی مازندران بوجود بیاید.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی ماندران ساعتی بعداز انتشار خبر خداحافظی سرمربی تیمش واکنش نشان داد و اظهار کرد: ساکت الهامی با ما قرارداد دارد و جایی نمی‌رود و قطعا پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات پیشرو برطرف شود.

وی افزود: درخصوص رای صادره نیز با فدراسیون مکاتباتی را انجام میدهیم و درصورت تایید این رای به کمیته استیناف اعتراض خواهیم کرد تا حق باشگاه بزرگ نساجی تضییع نشود.

حال باید دید در روزهای آینده آیا ساکت الهامی در باشگاه نساجی حضور خواهد داشت و بازیکنان تیمش را تمرین می‌دهد یا قهر و خداحافظی وی از باشگاه واقعی بوده است.

انتها یپام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴