تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۵۶۴۹۰
با اعتراض جمعی از کاندیدا و ورزشکاران رشته رزمی به نوع چینش اعضای رای دهنده مجمع، با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مجمع انتخاباتی این هیأت ورزشی لغو شد.
۰
plusresetminus
مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های رزمی لغو شد!
به گزارش بلاغ، هیأت ورزش‌های رزمی یکی از مهمترین هیأت‌هایی است که به مانند فوتبال، انتخاباتش تقریبا یک‌سالی است که به تعویق افتاده و همچنان با سرپرست اداره می‌شود.

حاشیه‌های این رشته ورزشی در طول این سال‌ها کم نبوده و همیشه مجمع انتخاباتی پرحاشیه‌ای داشته است. به واسته‌ وسعت این رشته ورزشی و دارا بودن ورزشکاران و سبک‌های زیاد در ورزش‌های رزمی، این رشته همیشه در برگزاری انتخابات با حواشی فراوانی همراه است.
سال گذشته بود که کاندیدا نام‌نویسی کردند و قرار بود در سال ۱۳۹۹ تکلیف این هیٱت بزرگ ورزشی مشخص شود. اما ماه‌ها گذشت و خبری از برگزاری انتخابات نشد تا تنش‌ها در ورزش‌های رزمی مازندران بیشتر شود. تنش‌های خودساخته‌ای که با تاخیر در برگزاری مجمع بیشتر هم شد.
اما در سال ۱۴۰۰ مجدد فراخوان ثبت‌نام کاندیدا برای احراز پست ریاست هیٱت ورزش‌های رزمی صادر شد و مجدد کاندیدا نام‌نویسی کردند تا شاید سال ۱۴۰۰ پایان بلاتکلیفی رزمی کاران مازندرانی باشد. رشته رزمی که با دارا بودن سبک‌های مختلف، جامعه آماری بالایی را همراه خود دارد.
 
اما این مجمع پرحاشیه باز هم حاشیه ساز شد. جایی که کاندیدا به لیست ارائه شده توسط هیأت، برای مجمع انتخابات اعتراض کردند. امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان برخی از کاندیدا و ورزشکاران و مربیان رزمی استان در اداره‌کل ورزش و جوانان تجمع کردند و نسبت به مهندسی احتمالی انتخابات اعتراض کردند.

معترضان با نوشتن نامه‌ای اعتراض آمیز به سراغ مدیرکل ورزش و جوانان مازندران رفتند تا ثابت کنند تخلفی در لیست ارائه شده توسط فدراسیون صورت گرفته است. گویا لیستی که از مازندران به فدراسیون ارائه شده با تغییرات زیادی همراه بوده و تغییرات زیاد در لیست اعضای مجمع باعث شد تا کاندیدا اینگونه اعتراض خود را به گوش دستگاه ورزش برسانند.

این کل ماجرایی بود که کاندیدا نسبت به آن معترض شدند و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم به حمایت از کاندیدای معترض درآمد و به گفته حاضران در تجمع، دستور لغو فعلی مجمع صادر شد.
حال با این وضعیت و لغو احتمالی مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های رزمی، باید دید چه زمانی ورزش‌های رزمی مازندران از بلاتکلیفی نجات پیدا خواهد کرد.
به گزارش فارس، شنیده شده همسر یکی از کاندیدای هیأت ورزش‌های رزمی درون این هیأت حضور دارد و سمت مهمی نیز دارد و در خصوص چینش اعضای مجمع تغییراتی صورت گرفته که مورد اعتراض سایر کاندیدا قرار گرفته است.
حال باید منتظر ماند و دید اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون ورزش‌های رزمی چه تصمیمی در خصوص آینده ورزش‌های رزمی مازندران خواهند گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲